וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בוזגלו פתח, סטנדרד ניצחה בדרבי הישראלי

הקשר הוחלף (58) בניצחון 0:2 על ואסלנד בוורן של שיש (90 דקות), בדש (32) וגדיר (5). הפסד לגיא אסולין, ניצחון לדן מורי

גיא אסולין היה השגריר הישראלי הראשון ששיחק היום (ראשון), כשהוא היה שותף להפסד הבית הדרמטי של ראסינג סנטאנדר 4:3 לאלמריה במחזור ה-16 בליגת המשנה בספרד. אסולין, שפתח בהרכב ושיחק 70 דקות, היה פעיל בקו השמאלי, הגיע להזדמנות מצוינת במחצית הראשונה, ומהלך טוב שלו אף הוביל לשער השני של קבוצתו.

צ'ארלס הברזילאי כבש שלושער עבור סגנית מוליכת הטבלה, שנהנתה משער ניצחון של פרננדו סוריאנו בתוספת הזמן. שני פנדלים של חאירו, אחד מהם בדקה ה-88, ושער נוסף של אוסקר פרס, לא הספיקו לראסינג.

גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
מתחת לקו האדום. אסולין/קובי אליהו

*** מאור בוזגלו פתח בהרכב סטנדרד ליאז' ושיחק 58 דקות בניצחון 0:2 על ואסלנד בוורן. רמי גרשון חזר לסגל אחרי ארבעה חודשים ונותר על הספסל של סטנדרד, בעוד אצל בוורן השלים גל שיש 90 דקות, ברק בדש נכנס כמחליף בדקה ה-58 ומוחמד גדיר בדקה ה-85. דודו ביטון לא נכלל בסגל המנצחת.

*** אליניב ברדה ישב על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של גנק 3:4 על לוקרן בעקבותיו עלתה הקבוצה למקום הרביעי. ילה ווסן כבש שלושער עבור המנצחים וסטיבן ג'וזף מונרוז הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-86.

*** דן מורי קיבל דקות ראשונות מאז תחילת אוקטובר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-85 בניצחונה של ויטסה 0:3 על רודה. בעקבות הניצחון עלתה ויטסה למקום השני בטבלה עם 34 נקודות, כשרק טוונטה מקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף.

*** ניסו קפילוטו (90 דקות) ורועי בקל (71 דקות) פתחו בהרכבה של אלקי לרנקה והשלימו 90 דקות בהפסד הביתי המביך של קבוצתם 2:0 לאיה נאפה, שעד למשחק הערב כבשה רק שלושה שערים, מתוכם שניים עצמיים. בשורות איה נאפה ערך אורי פסו הופעת בכורה כשפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-86.

*** ידין זריס לא נכלל בסגל של אויפשט ההונגרית, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול סגנית האלופה וידאוטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל את המקום בהרכב. מאור בוזגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully