וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: קרבות ה-UFC מגיעים לערוץ הספורט

הערוץ רכש את זכויות הסבב היוקרתי ביותר ב-MMA לשלוש שנים, הקרבות ישודרו ב-5+ לייב ו-HD. הקרבות צפויים להיות משודרים גם באגו טוטאל

ערוץ הספורט הודיע היום (ראשון) כי רכש את זכויות השידור הבלעדיות של ה-UFC (ultimate fighting championship), הנחשב למותג אירועי הקרבות המוביל בעולם, לשלוש השנים הקרובות. האליפות, שמשלבת בתוכה מגוון סגנונות שונים ומאגדת את הלוחמים הטובים ביותר, זוכה להצלחה עצומה מסביב לעולם, ולקהל אוהדים נאמן בישראל. השידור הישיר הראשון, בלילה שבין שבת לראשון (29.12) יהיה של קרב אליפות ה-UFC 155, וישודר בLIVE-5+ וב-LIVE5+ HD. הערוץ במגעים מתקדמים להעברת השידורים גם בערוץ אגו טוטאל, שכיום משדר קרבות מתחרויות בלאטור.

בשנת 1993, הוקמה בלאס וגאס ZUFFA LLC, החברה הפרטית הגדולה ביותר לקידום ענף אומנויות הלחימה המשולבות (ה-MMA), שבאה לזהות את אומנות הלחימה היעילה ביותר, מבין סגנונות שונים. בסופו של תהליך, נוצר סגנון מודרני המשלב בין האומנויות השונות, וליגת ה-UFC, מהווה את ספינת הדגל של הקרבות הללו. הקרבות מתקיימים בכלובים סגורים, מורכבים משלושה או חמישה סיבובים ומחולקים לשמונה קטגוריות של משקל.

במהלך השנים צברו הקרבות, יחד עם הכוכבים הגדולים, אהדה עצומה ברחבי העולם, וגם בישראל נוצר קהל אוהדים אדוק, שיזכה כעת לצפות בשידורים ישירים מהקרבות הבולטים. בכך מצטרפת ישראל לכ-150 מדינות ברחבי העולם בהן משודרים הקרבות והכוכבים, שהבולטים שבהם הם אלוף העולם במשקל כבד, ג'וניור דוס סנטוס, רנדי קוטור, אנדרסון סילבה, טיטו אורטיז וג'ורג' סנט פייר. חברת ZUFFA LLC היא הבעלים והמנהלת של ה-UFC, משרדיה הראשיים ממוקמים בלאס-וגאס, עם סניפים בלונדון, טורנטו ובייג'ין. הארגון מפיק למעלה משלושים אירועים שנתיים, והוא מפיק אירועי הPPV הגדול בעולם.

ערוץ הספורט יעביר לאורך השנה עשרות שידורים מקרבות האליפות, שישודרו בלילות שבין שבת לראשון, ובשידור חוזר ראשוני בשעות הערב של יום ראשון. בנוסף ישדר ערוץ הספורט תוכן נוסף של המותג, הכולל תוכניות מקדימות לקרבות, ראיונות, ואירועים בולטים מהעבר, שישודרו במהלך כל סוף שבוע בערוץ GOLD5+.

  • עוד באותו נושא:
  • UFC
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully