וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "הניצחון על ברוקלין הוא הכי גדול שלנו העונה"

מאמנה של מיאמי היה מסופק אחרי הניצחון המשכנע של קבוצתו מול ברוקלין. אייברי ג'ונסון: "עשינו הרבה טעויות במחצית השניה"

לילה עמוס במשחקים עבר על חובבי ה-NBA כאשר המשחק המרכזי בין סן אנטוניו לממפיס הבטיח רבות וגם קיים. הקבוצה של גרג פופוביץ' ניצחה 95:99 את ממפיס, לא לפני שנזקקה להארכה מול הקבוצה המפתיעה של הליגה עד כה. משחק מסקרן נוסף הפגיש את מיאמי האלופה וברוקלין המתחדשת, אולם הנטס התקשו מול ההיט ללא ברוק לופז הסנטר שלהם והובסו 102:89. משחק די טוב חווה גם עומרי כספי, הפורוורד הישראלי של קליבלנד, שקלע 11 נקודות, אך קבוצתו הפסידה 118:117 לפורטלנד בעוד משחק שנגרר לשתי הארכות.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. darren abate, AP
שוקל לערער על הקנס שספגה קבוצתו. גרג פופוביץ/AP, darren abate

עוד לפני ניצחונה של סן אנטוניו על ממפיס, גרג פופוביץ', המאמן הוותיק של הספרד התייחס לקנס הכבד (רבע מיליון דולר) שספגה קבוצתו בעקבות אי שיתוף הכוכבים במשחק הקודם מול מיאמי: "אני עושה דברים מנקודת ראות של מאמן כדורסל ואני חושב שהליגה מנתחת דברים רק מנקודת ראות עסקית, ולכן העונש הכבד שספגנו. יכול להיות שנערער על העונש הזה".

גם ליונל הולינס, מאמנה של ממפיס, שקבוצתו מתחרה עם סן אנטוניו על המאזן הטוב במערב, התבקש להתייחס למהלך של פופוביץ אך סירב להבהיר עמדה ברורה: "אני לא אומר שזה טוב ולא אומר שזה רע. זו החלטה שלו. לכל מאמן יש אחריות לשחקנים ולקבוצה שלו וכל אחד פועל כפי שהוא רואה לנכון".

דווין וויד שחקן מיאמי היט. AP
הצטיין בניצחון קבוצתו. דווין וויד/AP

מי שממשיכה לשפר את המאזן שלה היא האלופה מיאמי, שהביסה בפעם השניה העונה את ברוקלין נטס. ההיט נעזרה במשחק גדול של דווין וויד, כוכב הקבוצה שהפציץ 34 נקודות מול הגנת הנטס. "עשינו צעד נוסף קדימה במשחק הזה", כך אמר בסיום המשחק מאמן ההיט אריק ספולסטרה, "אהבתי לראות את השחקנים שלי מתחברים שוב. לא שיחקנו כדורסל גדול במחצית הראשונה, אבל במובנים מסויימים, זה היה הניצחון הכי טוב שלנו העונה".

"זה היה סיפור של שתי מחציות שונות לחלוטין", כך אמר בסיום מאמנה של ברוקלין אייברי ג'ונסון. ג'ונסון, שקבוצתו הובילה במחצית אך התפרקה במחצית השניה, ניסה להסביר: "התחממנו מהר אבל עשינו בהמשך המשחק הרבה טעויות. זה לא מאפיין אותנו בדרך כלל. נצטרך להתעשת מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully