וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חשש שאור ברוך קרע שוב את שריר הירך

החלוץ שחזר רק לפני שבוע מפציעה דומה, נפגע שוב באותו מקום, ועלול להעדר זמן רב: "מאוד מבואס". אכזבה מהרפקה

one

בני יהודה נוצחה אמש 0:1 בבאר שבע וספגה הפסד שני ברציפות. בנוסף לאכזבה מההפסד בקבוצה חוששים גם כי החלוץ אור ברוך, שנפגע והוחלף בדקה ה-13, סובל מפציעה חוזרת בשריר הירך האחורי שעלולה להשבית אותו למספר שבועות נוספים.

ברוך חזר לשחק רק לפני כשבוע, אחרי שנעדר בעקבות קרע חלקי בשריר הירך והחשש כעת הוא שמדובר באותה פציעה. ברוך שמשתייך באופן קבוע לסגל הנבחרת הצעירה, שתתכנס השבוע למחנה אימון מקוצר בשפיים, אמור להיבדק היום על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת, וגם שם מודאגים מפציעה חוזרת של החלוץ הצעיר.

"אני מבואס בגלל הפציעה, זו אותה פציעה בשריר האחורי ממנה סבלתי ואני לא יודע כמה זמן איעדר", אמר ברוך. על שני ההפסדים הרצופים של הקבוצה אמר החלוץ: "בתחילת העונה שיחקנו יותר ביחד מעכשיו, צריך לחזור לכדורגל הזה. נצטרך לעבוד כמובן גם על הבקעת שערים".

אור ברוך שחקן בני יהודה לפני דושאן מאטוביץ' שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
חוסר מזל משווע. אור ברוך/יותם רונן

בבני יהודה נרשמה אכזבה גדולה מההפסד ובעיקר מהעובדה שזה המשחק השני ברציפות, בו הזהובים לא מצליחים לכבוש. במחצית השנייה ויתר המאמן דרור קשטן על מערך שלושת הבלמים, כאשר הכניס את הקשר שלו מנשה, על חשבונו של הבלם אביב חדד, אך גם זה לא הועיל.

בקרב השחקנים נשמעה ביקורת על החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, ששוב הציג משחק חלש ביותר ועשוי להיחתך בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. "זה חלוץ שלא מתאים לליגה הלאומית, לא ברור למה נותנים לו לשחק", אמרו בקבוצה. "זה היה דווקא משחק לא רע שלנו, אבל אין מי שייתן גול, חבל שאנחנו מאבדים נקודות בסיטונות. זו בסך הכל ליגה לא חזקה במיוחד, אבל אנחנו לא מצליחים לייצר רצף של ניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully