וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "גונסלו יודע למה הוא הוחלף"

מכבי תל אביב הביסה 0:4 את בני סכנין, המאמן לא מרגיש צורך להסביר את החילוף המוקדם של הקשר: "בשביל זה משלמים לי"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שתי רביעיות בשני משחקים. מכבי תל אביב שוב על הסוס המנצח ושוב במקום הראשון בטבלה, עם 0:4 מוחץ מול בני סכנין הערב (שבת), שהושג משער של יואב זיו (4), צמד של אלירן עטר (52, 60. 12 שערים בקריירה מול סכנין, שישה במדי מכבי תל אביב ושישה בבני יהודה) ושער של מונס דאבור (90). אוסקר גרסיה שינה מערך, עלה עם רוברטו קולאוטי על חשבון קשר אחורי וזכה לתמורה, כשהחלוץ בישל את צמד השערים של עטר ובכלל, סיפק יכולת מצוינת.

המאמן גרסיה התיייחס למשחק, כמו גם לחילופים של אלירן עטר, שיצא מיד לאחר השער השני שלו, ושל גונסאלו גרסיה, שפינה את מקומו לטובת דור מיכה כבר אחרי 39 דקות: "במחצית הראשונה היו דקות בהן לא הייתי מרוצה, אבל במחצית השנייה שיחקנו בקצב גבוה והבקענו שערים. המועדון משלם לי כדי לקבל החלטות ולהוציא את אלירן זה מה שהחלטתי. לגבי החילוף של גונסאלו, הוא יודע למה עשיתי את זה וזהו". אחרי החילוף אוסקר וגונסלו לא לחצו ידיים, ובין השניים נרשמה מתיחות.

רוברטו קולאוטי, שכאמור לא מצא את הרשת אחרי שער הניצחון שלו מול רמת השרון בשבוע שעבר, אבל סיפק שוב יכולת מצוינת, אמר: "גם אם אני לא מבקיע, הכי חשוב זה לנצח. לכל חלוץ נוח כשיש הרבה שחקנים בחלק הקדמי. זה פותח הרבה שטח למעלה ואם אתה חכם אתה יכול לנצל את זה. אני רוצה להישאר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully