וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן ניצח את האקסית: "למאמן אין השפעה ביומיים"

הפועל רמת גן הביסה 0:3 את הפועל עכו, אלי כהן חגג ניצחון בבכורה, עומר בוקסנבוים החמיא לכובש השלושער דויד מנגה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

הפועל רמת גן רשמה הערב (שבת) ניצחון מרשים 0:3 על הפועל עכו במחזור ה-12 בליגת העל, כשעל המקהלה מנצח דויד מנגה הנפלא עם שלושער. עכו לעומת זאת, סופרת כבר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

לפני שריקת הפתיחה האיש שעמד במרכז העניינים היה מאמנה החדש-ישן של הפועל רמת גן, אלי כהן, שהחליף את פרדי דוד שעזב במהלך השבוע. כהן שאימן את הפועל עכו עד הקיץ האחרון קיבל פרחים רק נציגי האוהדים של הקבוצה, אבל לא מהנהלת המועדון. "מי שלא מצפה, לא מתאכזב. ממש לא ציפיתי לקבל מהם כלום", אמר כהן.

- אלי כהן מאמן הפועל רמת גן חוגג עם מיכאל זנדברג. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מתוק. כהן/אדריאן הרבשטיין

"למאמן אין השפעה גדולה ביומיים. אולי החילוף עשה משהו לשחקנים שהבינו שעכשיו הם צריכים לתת יותר מעצמם. ראיתי הרבה מאוד משחקים של רמת גן השנה, וראיתי שזו קבוצה טובה. מהרגע שהבקענו את השער הראשון, המשחק נפתח לגמרי והיתה רק קבוצה אחת על המגרש. המשחק יכול היה להיגמר בהפרש הרבה יותר גדול".

מאמן עכו, שמעון הדרי, סיכם: "יש תהליך לא טוב שעובר על הקבוצה. לא היינו טובים, רמת גן באה יותר מחויבת, רצתה יותר וניצחה. אנחנו כבויים, אחרי תוצאה לא טובה כל הכותרות נכונות. היכולת שלנו פחות טובה. לקבוצה הייתה יכולת בתחילת העונה, אבל כרגע אנחנו נמצאים בנסיגה. אנחנו צריכים לשנס מותניים ולעבוד יותר קשה. אני לא מכיר נוסחה אחרת מאשר עבודה קשה".

הקשר עומר בוקסנבוים כתב הערב בחשבון הפייסבוק שלו: "ללייקרס יש את קובי בראיינט, לבארסה את מסי, למיאמי את לברון, לריאל את רונאלדו. לנו יש את דויד מנגה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully