וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מרוצים מהנקודה מול באיירן מינכן"

מאמן דורטמונד שבע רצון מה-1:1 באליאנץ ארינה. ויידנפלר: "האליפות לא הוכרעה". קרוס: "היה לנו יתרון מסוים"

באיירן מינכן ודורטמונד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 באליאנץ ארינה, במסגרת המחזור ה-15 בבונדסליגה. הבווארים עלו ליתרון משער של טוני קרוס, אך מריו גצה הנהדר הצליח לאזן וקבע חלוקת נקודות הוגנת בסך הכל. הבווארים שמרו על פער של שמונה נקודות מלברקוזן השנייה ו-11 מהדאבליסטית. בשורה רעה מאוד מבחינת באיירן היא שהולגר באדשטובר קרע את הרצועות בברכו וייעדר מספר חודשים.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
"איבדנו שליטה על המשחק". היינקס/GettyImages, Lennart Preiss

"אני לא יודע מה צריך לקרות כדי שהילד הזה ישחק בנבחרת", אמר בסיום מאמן באיירן מינכן יופ היינקס על שוער היריבה רומן ויידנפלר, שהצטיין, "התחלנו טוב ושלטנו ב-20 הדקות הראשונות, אבל אז איבדנו שליטה על המשחק. לא פתחנו טוב את המחצית השנייה, אבל לקראת הסיום הגענו למספר הזדמנויות ו-ויידנפלר היה מצוין".

טוני קרוס אמר: "אנחנו חייבים לחיות עם התוצאה הזו. השער שלי היה חשוב, אבל הייתי מחליף אותו בכיף עם ניצחון. היה משחק שקול מאוד, אבל לנו היה יתרון מסוים. בסופו של דבר זה לא הספיק. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים, מפני שבעונה שעברה שמטנו יתרון משמעותי ואסור שזה יקרה שוב".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
"משחק אינטנסיבי מאוד". קלופ/GettyImages, Lars Baron

מאמן דורטמונד יורגן קלופ הוסיף: "היה משחק אינטנסיבי מאוד, בו שתי הקבוצות נתנו ודרשו הכל. בסופו של דבר, אנחנו די מרוצים מהנקודה. רומן שמר על התוצאה בשבילנו והרבה שחקנים של באיירן הגיעו לברך אותו אחרי המשחק". שוער השוורצגלבן ויידנפלר אמר: "אנחנו מרוצים מהנקודה. אנחנו צריכים להשיג את הנקודות בשני המשחקים הבאים, עד לפגרת החורף. האליפות עדיין לא הוכרעה, הראינו שאנחנו באותה הרמה של באיירן ויכולים להתמודד איתה. לבאיירן יש סגל נהדר, אבל גם אנחנו קבוצה טובה".

מאטס הומלס, שפגש את האקסית שלו, אמר: "תיקו משקף את המשחק. במאבק האליפות שום דבר לא השתנה. לברקוזן צימקה את הפער מבאיירן בשתי נקודות ואנחנו רחוקים שלוש נקודות מלברקוזן. אנחנו רוצים להשיג את לברקוזן עד פגרת החורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully