וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אם נגן כך נגד סיטי, אולי אעלה לשחק"

מנג'ר יונייטד זעם על שחקניו אחרי ה-3:4 ברדינג. רוני: "היה משחק משוגע". מאנצ'יני זועם על ההתקפה. אוהדי ארסנל מחו

איזו דרמה ענקית קיבלנו במשחק שנעל את הערב (שבת) בפרמיירליג. מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח 3:4 את רדינג אחרי מותחן ענק, כששבעת השערים הובקעו כבר אחרי 34 דקות. השדים האדומים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-36, שלוש יותר מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, שבוע לפני הדרבי הגדול.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עצבני על משחק ההגנה. פרגוסון/GettyImages

"זה היה עינוי, משחק ההגנה הכי גרוע של העונה והיינו חייבים לעשות משהו", אמר לאחר המשחק מנג'ר יונייטד סר אלכס פרגוסון, "אנחנו חייבים להציל את המצב כל הזמן. למזלי, יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את זה. יש נחישות טבעית אצל השחקנים. אני רק חושב שאנחנו צריכים להגן טוב יותר בכדורים החופשיים. ההגבהות של רדינג היו נהדרות, אבל לא הצלחנו להתמודד איתן בכלל. היו לרובין ואן פרסי שתי הזדמנויות לסגור את המשחק, אבל אני רק שמח שניצחנו. אם נגן כך נגד מנצ'סטר סיטי, אולי אצטרך לשחק בעצמי".

חלוץ יונייטד ווין רוני, שכבש צמד, הוסיף: "זה היה משוגע, משחק מצד לצד ואני חושב שהצגנו משחק התקפה טוב, אבל הגנו רע במצבים נייחים. הראינו אופי גדול בסיום. אנחנו לא מאושרים כמובן להיקלע לפיגור. אם זה ימשיך לקרות, אין ספק שזה יפגע בנו. אנחנו צריכים לנסות לעלות ליתרון מוקדם ואז יהיה קל יותר לכולם".

רוברטו מאנצ'יני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"היה משחק קשה". מאנצ'יני/GettyImages

בעוד השדים האדומים שוב ניצחו אחרי דרמה גדולה, היריבה העירונית והאלופה מעט אכזבה. מנצ'סטר סיטי סיימה ב-1:1 ביתי מול אברטון, שכבר הובילה בזכות שער של מרואן פלאיני הבלגי, שגרם לפנדל ולשער השוויון של קרלוס טבס. בעקבות התיקו, תגיע הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני לדרבי במרחק שלוש נקודות מהיריבה העירונית.

"היה משחק קשה", אמר בסיום מאנצ'יני, "במחצית הראשונה נקלענו לפיגור והיה קשה, כמו בכל משחק נגד אברטון. ניסינו לשבור אותם, אבל השבוע שיחקנו שלושה משחקים בשישה ימים אז היינו עייפים. יש לנו גם כמה פצועים. בסופו של דבר, אנחנו לא מרוצים אבל העונה ארוכה וזה לא משנה הרבה. אם אתה לא שם לב, אתה עלול לאבד שלוש נקודות, כך שלפעמים עדיף לקחת נקודה. כרגע, החלוצים שלנו לא מספיק טובים. אנחנו צריכים שהם יכבשו יותר שערים, הם ארבעה חלוצים ברמה גבוהה אבל זה יכול לקרות במהלך העונה. חשוב שימשיכו לעבוד קשה כמו שעבדו היום. דז'קו, טבס, אגוארו, באלוטלי, אני מאמין שנפתור את הבעיה".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. Richard Heathcote, GettyImages
"לא מעוניין להתייחס למחאה". ונגר/GettyImages, Richard Heathcote

קבוצה שנמצאת במשבר חריף היא ארסנל. התותחנים ספגו הפסד מביש, 2:0 בבית לסוונסי, וירדו עד למקום העשירי בליגה עם 21 נקודות בלבד מ-45 אפשריות, הפתיחה הרעה ביותר של הקבוצה תחת ארסן ונגר ורק פעם אחת בעידן הפרמיירליג (1994/5) היא השיגה פחות נקודות עד שלב זה, 19.

עוד לפני המשחק, ערכו אלפים מאוהדי ארסנל הפגנות מחאה נגד יו"ר המועדון איבן גאזידיס, נגד מחירי הכרטיסים במשחקים ונגד הכישלונות המתמשכים של הקבוצה, כשהם מניפים שלטים בגנותם וצעיפים שחורים. התנועה, שנקראת 'תנועת הצעיפים השחורים', הגיעה גם למנג'ר ארסן ונגר, ששבוע שני ברציפות ספג קריאות בוז וקללות מאוהדי הקבוצה.

"רוב האוהדים של ארסנל יודעים שמשהו לא בסדר במועדון, הדבר היחיד שמפצל הוא הדעות לגבי מה לא בסדר. אנחנו צועדים כדי להביא למודעות את הסוגייה. אנחנו רוצים להבין מה קורה במועדון. אם יש כסף למנג'ר להוציא, מדוע הוא לא מבזבז אותו או למה אף אחד לא מבקש ממנו להוציא אותו?".

ונגר עצמו אמר: "לא היינו טובים מספיק ולסוונסי הגיע לנצח. נראינו עייפים מאוד אחרי שני משחקי חוץ. אסור היה לנו לספוג שני שערים בסיום. אם אתה לא מצליח לכבוש במצב 0:0, לפחות אל תפסיד. האמנתי שניסינו לחזור למשחק, אבל לא היינו חדים מספיק. לא ייצרנו מספיק מצבים, נעבוד על זה".

ונגר התייחס גם למחאת האוהדים ואמר: "האוהדים שלנו לא יכולים להיות מרוצים כשאנחנו לא מנצחים ומה שייצרנו היום לא מספיק כדי לשמח את האוהדים שלנו. אני לא רוצה להיות מעורב בכל הנושא של מחאת האוהדים כי זה קשור יותר לבעלי המניות ולא אלי. אני מאמין שההנהלה אסכם שאוציא כסף אם נמצא שחקנים מתאימים". הצרפתי התייחס לשאלות לגבי עתידו: "נעשה הערכות בתום העונה, כמו שאמרתי כבר בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully