וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הדהימה את פ.ס.ז', ליון שמרה על הפסגה

זלאטן שוב כבש, אבל ניס השיגה 1:2 דרמטי ועזרה לליון לפתוח פער של חמש נקודות בפסגה, אחרי 0:1 על האלופה מונפלייה

ליון שמרה הערב (שבת) על המקום הראשון בליגה הצרפתית, כשניצחה במשחק המוקדם 0:1 את האלופה מונפלייה. בפטימבי גומיס השלים שבוע מוצלח מבחינתו אחרי השלושער מול מארסיי והכריע את המשחק. פריס סן ז'רמן השלישית יכלה לצמק את הפער בחזרה לשתי נקודות, אך הפסידה במפתיע 2:1 במגרשה של ניס, למרות עוד משחק בו זלאטן איברהימוביץ' כבש. בורדו הסתפקה ב-2:2 מול סושו וגם ליל איבדה נקודות ב-0:0 הביתי מול באסטיה. סנט אטיין השנייה סיימה ב-0:0 מול אז'קסיו ביום שישי.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן סופג כרטיס צהוב. AP
הפסד חוץ ראשון העונה. זלאטן איברהימוביץ'/AP

ליון - מונפלייה 0:1

מוליכת הטבלה המשיכה את המומנטום מהניצחון הגדול במארסיי באמצע השבוע, כשהסתדרה שוב ללא דיאן לוברן, יוהאן גורקוף וליסנדרו לופס והשיגה ניצחון ביתי על האלופה היוצאת. בפטימבי גומיס שוב ניצב לבדו בחוד ההתקפה, כשמאחוריו שלישיית הצעירים אלכסנדר לקאזט, קלמון גרנייה וראשיד גזל. בדקה ה-26 גומיס חגג את שערו ה-10 העונה, כשהחליף מסירות עם גרנייה ומול ג'ונתן ליגאלי, שוערה השלישי של מונפלייה, לא התקשה למצוא את הרשת. ליון שלטה במשחק וסיכנה את השער גם לאחר כניסתו של גורקוף, לא הגדילה את התוצאה אבל שמרה על הפסגה לשבוע נוסף.

בפטימבי גומיס שחקן ליון (ימין) עם אלכסנדר לקאזט. רויטרס
שער רביעי בשני משחקים. בפטימבי גומיס עם אלכסנדר לקאזט/רויטרס

ניס - פריס סן ז'רמן 1:2

ללא סלבטורה סיריגו, טיאגו מוטה, מרקו וראטי וקווין גמיירו הפצועים, פריס סן ז'רמן לא הצליחה להיות השנייה שמנצחת העונה את ניס במגרשה, ובסופו של דבר גם נענשה והפסידה לראשונה העונה במשחק חוץ. הקבוצה של קלוד פואל הפכה להיות אחת העיקשות בליגה, כשהמאמן עצמו מעולם לא הפסיד משחק בית מול פ.ס.ז'. האורחים לא מצאו את הדרך לפצח את הגנת ניס ולהשיג ניצחון במגרש בו חגגו רק פעם אחת בתשעה משחקים. בדקה ה-76 ניס הדהימה, כשאריק בותיאק עט על הדיפה לא טובה של השוער המחליף ניקולא דושז וכבש בניסיון שני, אחרי מבצע גדול של דריו סביטאניץ'. זלאטן ירה בכדור חופשי את השוויון בדקה ה-82, עם שערו ה-41 ב-44 משחקיו האחרונים, אבל ארבע דקות לסיום היה זה הילדון המושאל ממונאקו, ולנטין איסריק, שהגיח מצד ימין והמשיך מהאוויר לרשת את ההגבהה של טימותי קולודזייצ'אק. בלס מטוידי האורח הורחק בתוספת הזמן של ההפתעה הגדולה בריביירה.

ולנטין איסריק שחקן ניס (במרכז) לצידו רומן ז'נבואה, רנאטו סיבלי. רויטרס
השער החשוב בקריירה. ולנטין איסריק, במרכז, עם רומן ז'נבואה, רנאטו סיבלי/רויטרס

בורדו - סושו 2:2
לבורדו: ז'רום רוסיון (39, עצמי), יוהאן גופראן (47). לסושו: לואיק פוז'ול (33), רפאל דיאס (87)

אוויאן - נאנסי 1:1
לאוויאן: בריס ג'ה ג'ה-ג'ה (44). לנאנסי: יוהאן מולו (50)

ליל - באסטיה 0:0

ולנסיין - ריימס 0:1
לוולנסיין: פואד קאדיר (6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully