וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסד לביברס נאתכו, תיקו לרוני לוי

הקשר שיחק 90 דקות בתבוסה של רובין קאזאן 3:0 לדינמו מוסקבה הלוהטת. אנורתוזיס נעצרה עם 1:1 נגד א.א.ל לימאסול

ביברס נאתכו פתח הבוקר (שבת) את סוף השבוע של השגרירים הישראלים באירופה כששיחק 90 דקות בתבוסה של רובין קאזאן 3:0 לדינמו מוסקבה. קבוצתו של הקשר הישראלי נותרה במקום השישי אחרי שלא הצליחה לעצור את הקבוצה הדוהרת של דן פטרסקו, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות עם יחס שערים כולל של 1:13. הפעם התכבדו במלאכת הכיבוש ארתור טוסופוב (20), באלאש דז'ודז'אק (30) וקווין קוראני שחתם בבעיטה נהדרת מקצה הרחבה (70).

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
לא עצר את הקבוצה החמה ברוסיה. נאתכו/GettyImages, Epsilon

*** אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי נעצרה אחרי 10 ניצחנות רצופים וסיימה ב-1:1 ביתי נגד א.א.ל לימאסול במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-12 בקפריסין. בזכות הנקודה, אנורתוזיס תמשיך להוליך את הליגה הקפריסאית בכל מקרה ובלי קשר לתוצאות של היריבות.

יאן רזק העלה את אנורתוזיס ליתרון בדקה ה-35, אבל הקבוצה של לוי נענשה פעמיים בתוך שתי דקות במחצית השנייה. ולנטיניס סייליס ראה צהוב שני והורחק בדקה ה-69 ודדה האורח נגח פנימה בדקה ה-70 וקבע 1:1. ברק יצחקי, ששיחק 86 דקות, היה קרוב לכבוש בדקה ה-78, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה. משה אוחיון לא שותף.

*** א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון התאוששה מההפסד לאנורתוזיס עם ניצחון 1:2 בחוץ על פראלימני. גיא חיימוב גרם לפנדל בדקה ה-70 וספג מלאונרדו את השוויון, אבל נאסיר מעשי המרוקני סידר לבן שמעון ניצחון עם שער בדקה ה-85.

בירם כיאל שחקן סלטיק מול אתלטיקו מדריד. Denis Doyle, GettyImages
תוצאה מאוד מאכזבת. כיאל/GettyImages, Denis Doyle

*** *** מאור מליקסון שיחק 90 דקות בהפסדה הביתי של ויסלה קרקוב 3:1 לגורניק זאבז'ה. בעקבות ההפסד נותרה ויסלה במקום ה-10 עם 18 נקודות מ-14 משחקים.

*** לירן כהן נכנס עם פתיחת המחצית השנייה, אבל לא הצליח למנוע מפודבסקידז'ה הפסד מספר 11 ב-14 משחקים, הפעם 2:0 לפוגון שצ'צ'ין. פודבסקידז'ה מדורגת במקום האחרון בליגה הפולנית, תשע נקודות מתחת לקו האדום.

*** בירם כיאל נכנס בדקה ה-63 במקומו של סקוט בראון, אבל סלטיק עשתה בושות עם 1:1 ביתי מול ארברות' מהליגה השלישית בסיבוב הרביעי בגביע. ה'בויז' יזדקקו למשחק חוזר, שייערך בחוץ.

בלגיה

* מתן אוחיון זכה ל-90 דקות בניצחון 0:2 של שרלרואה על קורטרייק. דניאל מיליצ'ביץ' (20) ומוחמד אולאד (42) כבשו.

* דור מלול שיחק 90 דקות ואף ספג צהוב (37) ב-0:0 של בירסחוט בחוץ מול זולטה ורחאם.

* שלומי ארבייטמן שיחק 14 דקות ב-1:1 של גנט בחוץ מול לובן. מאמוטו נדיאה כבש לאורחים בדקה השישית, קארל גרארטס השווה כעבור דקתיים.

* ליאור רפאלוב לא שותף ב-1:1 של קלאב ברוז מול מכלן. ביורן פלמינקס כבש לברוז' (48), ניקלאס פדרסן השווה (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully