וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:3 את קטאניה

צמד של אל שעראווי הפנטסטי ועוד שער של בואטנג, שגם הורחק, עזרו לרוסונרי להפוך פיגור ולעלות זמנית למקום השביעי

לאט לאט, עקב בצד אגודל, מילאן משאירה מאחוריה את פתיחת העונה המזעזעת ומתקרבת אל הצמרת. אחרי הניצחון הענק על יובנטוס ולפני משחק ליגת האלופות מול זניט ביום שלישי, הגיעו המילאנזים לסיציליה והנחילו לקטאניה הפסד שני רצוף, בדיוק כמו באותה תוצאה בה הפסידו המארחים בדרבי לפאלרמו בשבוע שעבר, 1:3.

ניקולה לגרוטאלייה הימם את הרוסונרי, כשעלה מעל כולם לכדור קרן ונגח לרשת, כבר בדקה ה-11. המחצית הסתיימה ביתרון מקומי, אבל השינוי הגיע ארבע דקות מתחילת המחצית השנייה, כשפבלו בריינטוס ראה את הצהוב השני והאדום וקטאניה נותרה בעשרה שחקנים.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. Maurizio Lagana, GettyImages
המכונה לא עוצרת גם בימי שישי. אל שעראווי עם עוד צמד/GettyImages, Maurizio Lagana

מילאן הגבירה את הלחץ ובסופו של דבר, סטפן אל שעראווי, כרגיל, היה שם בשבילה ובדקה ה-53 הגיע ראשון לכדור רוחב ובעט לרשת הגבוהה כדי לקבוע שוויון. שלוש דקות בלבד חלפו וקווין פרינס בואטנג כבש שער בכורה העונה, בבעיטה נפלאה לפינה הרחוקה, שקבעה מהפך.

האורחים הובילו בביטחה ולא הפסיקו להחמיץ, כולל פנדל שלא נשרק לטובת אנטוניו נוצ'רינו ומספר מצבים מסמרי שיער, שאיכשהו לא הפכו לשער שלישי. בדקה ה-90 קיבלו המארחים תקווה, כשבואטנג ראה אדום אחרי כניסה חריפה מאחור במרכז המגרש. אבל אל שעראווי, שוב הוא, כבש בבעיטה מסובבת מצוינת כעבור שתי דקות, עמוק בתוספת הזמן, כדי להרגיע את מסימיליאנו אלגרי ולקבוע ניצחון של מילאן, שגם מקפיץ אותה מעל קטאניה וגם מעלה אותה זמנית לפחות, עד למקום השביעי בטבלה.

* בצרפת, אז'קסיו וסנט אטיין פתחו את המחזור ה-15 עם תיקו 0:0. סנט אטיין הייתה יכולה לעלות זמנית לפחות לפסגת הטבלה עם ניצחון, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת מול היריבה מהתחתית, שפתחה פער של שתי נקודות על מהקו האדום. בליגה השנייה, פיראס מוגרבי לא היה בסגל של לאנס, שגברה 0:1 על לאבאל.

* בספרד, שער נהדר של אנריקה סולה, עם צ'יפ מתוחכם מעל השוער כבר בדקה החמישית, הספיק לאוסאסונה כדי לנצח 0:1 את ראיו וייקאנו. עבור המארחית, היה זה ניצחון שלישי בלבד העונה והוא הזניק אותה זמנית מהמקום הלפני אחרון אל המקום ה-16 בטבלה, כשהיא עוקפת גם את מאיורקה. האורחים ממדריד היו יכולים להשתוות למלאגה הרביעית עם ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully