וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את טורינו

הגברת הזקנה חגגה בדרבי, בזכות צמד של מרקיזיו ושער של ג'ובינקו, פירלו החמיץ פנדל. גליק הורחק אצל המפסידה

שלוש שנים התגעגעו בטורינו לדרבי הגדול של העיר. הערב (שבת) הוא חזר והצפוי התרחש. יובנטוס לא התקשתה לנצח את טורינו עם 0:3, במסגרת המחזור ה-15 בליגה האיטלקית. קלאודיו מרקיזיו עם צמד וסבסטיאן ג'ובינקו כבשו, כיפרו על פנדל מוחמץ של אנדראה פירלו וסידרו לגברת הזקנה את הגדלת הפער בפסגה לחמש נקודות, עד המשחק של נאפולי. מנגד, טורינו נותרה במקום ה-14, נכון לעכשיו, עם 15 נקודות בלבד.

קלאודיו מרקיזיו (מימין), סבסטיאן ג'ובינקו שחקני יובנטוס. רויטרס
עם כל הכבוד לטורינו, הם הראו למי שייכת העיר. מרקיזיו וג'ובינקו/רויטרס

בדקה ה-36 נרשם האירוע המרכזי הראשון במשחק כשקמיל גליק מטורינו ספג כרטיס אדום לאחר עבירה גסה במיוחד על עמנואלה ג'אקריני. יובה כמעט ניצלה את זה בדקה ה-41 לאחר שמיגיין באשה נגע בידו ברחבה. אנדראה פירלו שלח את הפנדל הרבה מעל השער וזה עדיין 0:0.

אוהדי הגברת הזקנה "נאלצו" לחכות עד הדקה ה-57 כדי לראות את הקבוצה שלהם כובשת. סבסטיאן ג'ובינקו הגביה לרחבה, שם המתין קלאודיו מרקיזיו, שנגח פנימה את ה-0:1. עשר דקות חלפו ויובנטוס כבשה את השני כשג'ובינקו עבר מעמדת המבשל לעמדת הכובש ועשה את זה לאחר בישול של מירקו ווצ'יניץ'. המונטנגרי לא הסתפק בבישול אחד ובדקה ה-84 בישל גם את השלישי כשהוריד על החזה שלו כדור נהדר למרקיזיו, שבעט פנימה את ה-0:3.

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. רויטרס
חבריו הצילו אותו ממבוכה גדולה. פירלו אחרי החמצת הפנדל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully