וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "יש לנו יכולת לגרום לבאיירן צרות"

מאמן דורטמונד מאמין בקבוצתו לקראת משחק העונה (ש', 19:30, ספ'2). באדשטובר: "לא עוד משחק, היוקרה על הכף"

בגרמניה כבר לא יכולים לחכות. מחר (שבת, 19:30, ספורט 2), ייערך משחק העונה באליאנץ ארנה. באיירן מינכן הלוהטת, שהבטיחה באמצע השבוע את אליפות החורף, למרות שנותרו עוד שלושה מחזורים עד לפגרה, תארח את דורטמונד, אלופת השנתיים האחרונות, שמתקשה לרדוף אחרי הבווארים העונה.

באיירן מגיעה למשחק עם 37 נקודות מ-42 אפשריות ויחס שערים מטורף של 5:40, אבל בשנים האחרונות לצהובים-שחורים 'יש את המספר שלה'. השוורצגלאבן ניצחו את ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, כולל פעמיים בחוץ והם גם השפילו את באיירן עם 2:5 בגמר הגביע האחרון. האלופה יודעת שהפסד יפתח פער כמעט בלתי סגיר של 14 נקודות. המשחק ישודר ב-203 מדינות ברחבי העולם.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
מלא באמונה. קלופ/GettyImages

"יש לנו את היכולות לגרום לבאיירן צרות", אמר יורגן קלופ, מאמן האורחים, "ננסה להציג את הכישרון שלנו ואז נראה מה יהיה. אנחנו אחת הקבוצות שהכי קשה לשחק מולה בבונדסליגה וזו תהיה המטרה שלנו גם הפעם".

אוטמר היצפלד, שאימן את שתי הקבוצות בעברו, בטוח: "אם באיירן תנצח, אני מאמין שהיא תזכה באליפות. אם דורטמונד תנצח, הכל יהיה פתוח". הולגר באדשטובר, בלם באיירן, הוסיף: "זה לא עוד משחק, היוקרה נמצאת על הכף פה". פיליפ להאם אמר: "ההפסדים מול דורטמונד? הדבר היחיד שנשאר איתנו זו העובדה שלא זכינו באליפות בשנתיים האחרונות, זה משהו לא רגיל עבור באיירן. הקבוצה שלנו מלאה במוטיבציה, זה כמו משחק בליגת האלופות, שתי קבוצות נהדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully