וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: עשה צרכיו ביער כשהוא שיכור, ונעצר

ג'פרי דה וישר, חלוץ FC אמן מהליגה השנייה בהולנד, ייחתך מהקבוצה בינואר הקרוב. סיפור מגעיל כזה לא קוראים בכל יום

בסיפור כזה מסריח באמת שלא נתקלים בכל יום, גם לא בכל שנה. ג'פרי דה וישר, חלוץ FC אמן מהליגה השנייה בהולנד, נעצר בחשד שעשה את צרכיו (מספר 2) ביער בעת שהוא שיכור.

היום (שישי) פורסם ב"דה טלחרף" שלפני כשבועיים המשטרה המקומית מצאה את דה וישר, ביער, בתנוחה מוזרה ליד רכבו. לפי הדיווח, החלוץ היה שיכור וסיפר לשוטרים שלא הוא נהג ברכב אלא חבר. אז למה החבר לא היה בזירת הפשע? דה וישר טען שהחבר הלך כדי לתת לחלוץ קצת פרטיות בזמן שהוא התפנה להתרוקן. למרות שניסה מאוד, דה וישר לא הצליח לזכור איזה חבר היה עמו ברכב ולאן הוא הלך. הכדורגלן נעצר במקום ורשיונו נשלל.

הסיפור יצא היום בתקשורת ההולנדית לאחר שאמן, שמדורגת במקום ה-17 בליגת המשנה ההולנדית, הודיעה שברצונה לחתוך את השחקן בחלון ההעברות בינואר. דה וישר טען שהדיווחים על מעצרו בחשד ל"חרבון פראי" (תרגום חופשי מהולנדית) שקריים, והוסיף שהסיבות לשחרורו בינואר הקרוב נוגעות לעומס יתר בעמדה שלו.

דה וישר כבש העונה שער אחד בשישה משחקים במדי אמן, שאספה עד כה רק 11 נקודות ליגה ב-14 משחקים. החלוץ בן ה-31 החל את הקריירה בטוונטה, ובין היתר שיחק גם במדי דה חראפשחאפ ואברדין הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully