וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-רמת השרון: הרעש שאחרי הסערה

לקראת המפגש הביתי (שבת, 18:00), האלופה לא נרגעת מהעימות בין אבוחצירא ומאטוביץ'. קורצקי: "הם יירקו דם מולנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* קרית שמונה ורמה"ש נפגשו רק פעמיים בליגה הראשונה. האלופה עם 100 אחוזי הצלחה ועם מאזן שערים של 0-5.

* קרית שמונה תחגוג 150 משחקים בליגה הראשונה. ההספק שלה עד עכשיו: ירידת ליגה, אליפות, 60 ניצחונות, 43 תיקו ו-46 הפסדים. 163-184 בשערים, כובשת 1.23 בממוצע למשחק וסופגת 1.09. אחוז הצלחה: 49.09.

* שלומי בן אברהם מעולם לא שפט את רמה"ש. את קרית שמונה הוא שפט פעם אחת, בהפסד 3-2 למכבי ת"א במחזור האחרון של העונה שעברה.

* מחצית מהשערים (7) שספגה האלופה נכבשו ברבע השעה האחרונה של המשחק. 62.5 אחוז מהשערים (10) שכבשה רמה"ש הובקעו במחצית הראשונה של המשחק.

נתונים: אתר דריבליסט

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה, מאחוריו דושאן מאטוביץ'. אדריאן הרבשטיין
יותר מדי אגו? אבוחצירא ומאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה

יום לפני המשחק מול רמת השרון, לא שקט כלל בקבוצה הצפונית. כזכור מאמן הקבוצה ברק בכר החליט לפוצץ את האימון ולשלוח את השחקנים למקלחת מוקדמת באימון אתמול בשל תקרית בין שמעון אבוחצירא לדושאן מאטוביץ'. אלא שעוד לפני כן, נראה כי האימון לא התנהל על פי רצונו של המאמן שבתחילת האימון הסביר לשחקנים כמה הוא מאוכזב מהיכולת שלהם מול אתלטיק בילבאו.

היום התקיים אימון רגיל ושגרתי בו בכר הסביר לשחקנים שמקרה אבוחצירא ומאטוביץ' יטופל אחרי המשחק והבהיר מה הוא דורש מהם לקראת רמת השרון. בכל מקרה, השניים כנראה יפתחו בהרכב הראשון מחר, החלטה שגרמה להרמת גבה מצד לא מעט שחקנים שלא הבינו איך המקרה לא מטופל מיד.
בקרית שמונה ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות, להמשיך את המומנטום מהמשחק על בני יהודה וליצור רצף. בכר ימשיך לתת קרדיט בהרכב לאופיר מזרחי שכבש במשחק האחרון שער בכורה בהופעת הבכורה שלו בליגת העל. מלבד זאת לא צפויים שינויים משמעותיים בהרכב.

שחקן בקבוצה התייחס למשחק הקרוב ובין היתר לאירועי האתמול ואמר: "יש הרבה אגו אצל השחקנים, כל אחד מרשה לעצמו יותר מידי. אני יכול להבין את ברק שלא שלח את שמעון ודושאן הביתה לכמה ימים, כי פשוט יש בעיית סגל קצר ושמעון הוא החלוץ המרכזי והיחיד בקבוצה לכן אין לו ברירה מצד שני אם זה היה מצב אחר הם לא היו צריכים להתלבש למשחק הזה".

"מעבר לכך אנחנו כמובן רוצים לעשות את הכול כדי לנצח מחר, אנחנו חייבים את זה בשביל לשחרר עוד מתח שקיים בקבוצה ולהתקדם קדימה. תיקו או הפסד יחזיר אותנו אחורה גם מבחינה מנטאלית ככה שאסור לנו לתת לזה לקרות".

עירוני ניר רמת השרון

לרמת השרון יש זיכרונות לא טובים מהתבוסה 4:0 בקרית שמונה בעונה שעברה. עשהאל בן שבת אמר לקראת המשחק: "באמת שהייתה לנו שם חוויה לא נעימה ולא צפויה וספגנו שם תבוסה, אבל אנחנו שוכחים את זה ומאמינים שכן אפשר להוציא נקודות מהמשחק הזה. שחקנים נחו באמצע השבוע בגביע הטוטו ונבוא מוכנים. המשחק עם מכבי לא ישפיע, אנחנו חזקים מנטאלית ומתאוששים מהפסדים בצורה נכונה".

הצוות המקצועי לא מתכנן שינויים ביחד להרכב שהפסיד למכבי תל אביב כאשר אדריאן פרננדס ורן יצחק ימשיכו לפתוח בחוד ההתקפה ואילו סביטי ליפנייה ויניב לביא כבלמים. מנחם קורצקי אמר לשחקנים: "זה משחק לא פחות קשה ממכבי תל אביב. הם צריכים נקודות ויבואו לירוק דם כדי להשיג אותן. צריך ללחוץ את המובילי כדור שלהם ולשבש להם את המשחק כי אם ניתן להם חופש נשלם על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
זיכרונות רעים לרמת השרון מקרית שמונה. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

קרית שמונה - אופיר מזרחי

הקשר הצעיר יקבל שוב קרדיט בהרכב של ברק בכר, לאחר הופעת בכורה מצוינת בה כבש גול והיה פעיל מאד על כר הדשא מזרחי יצטרך להוכיח שגם הפעם הוא לא מתרגש מהאחריות שמוטלת עליו ולנסות לעזור לקבוצה לייצר התקפות ולהיות דומיננטי לא פחות, גול נוסף לקינוח בטח לא יזיק.

רמת השרון - גל ניר

הרבה ביקורות הוא ספג לאחר השערים בהם היה אשם בהפסד למכבי תל אביב. ניר עדיין שואף לקבל במה באחת הגדולות והוא צריך לתקן מהר את הרושם משבוע שעבר.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
ימשיך להיות האס של האלופה? אופיר מזרחי/יותם רונן

הרכבים משוערים

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איציק כהן, שיר צדק,דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, סינטאיהו סלליך, אופיר מזרחי, שמעון אבוחצירא.

רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום: עשהאל בן שבת, משה אבוטבול,אור אוסטווינד, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully