וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית לגמר ה-MLS: גולים

לוס אנג'לס גלאקסי ויוסטון דינמו שוב נפגשות למשחק אליפות (ש', 23:30, ESPN). באמריקה מעריכים שהפעם זה לא יהיה 0:1

אלופת המערב לוס אנג'לס גלאקסי ואלופת המזרח יוסטון דינמו ישחזרו מחר (שבת, 23:30, ESPN) את גמר גביע ה-MLS של 2011. אז זה נגמר ב-0:1 לקבוצה של ברוס ארנה ודייויד בקהאם, ובגביע מרגש לעיר המלאכים. אבל הפעם מצפים בשני הצדדים גם לגמר התקפי.

דייויד בקהאם שחקן לוס אנג'לס גלאקסי בראד דייויס שחקן יוסטון דינמו. AP
"בשנה שעברה מזג האוויר היה הרבה יותר גרוע, וזה השפיע". בראד דייויס מול דייויד בקהאם, במפגש קודם העונה/AP

הגלאקסי קבוצת התקפה מצוינת, ברשות רובי קין ולנדון דונובן, שניזונים מהכדורים של בקהאם ומהתמיכה של ז'וניניו ומייק מגי. החלוץ האירי פתח את העונה חלש, אבל בחצי השני הוא קרע רשתות, ובפלייאוף הבריק עם חמישה שערים. יוסטון גם קבוצה לוחצת, כשבראד דייויס ובוניק גרסיה מתדלקים את הרחבות, ו-וויל ברוין אחראי על הפיניש.

"שתי הקבוצה התקפיות מאוד", אמר מאמן הגלאקסי, ברוס ארנה. "אני מצפה לראות כמה גולים". חוץ מזה ארנה לא יודע כלום. "אין לי מושג מה יהיה בשבת", אמר האיש שינסה לגעת בגביע MLS רביעי והשני בלוס אנג'לס. "נדע יותר רק אחרי בעיטת הפתיחה".

רובי קין שחקן לוס אנג'לס גלאקסי. AP
5 שערים רק בפלייאוף. רובי קין לוהט/AP

שתי הקבוצות ייעזרו בכר הדשא החלקלק (ותודה לגשם) בהום דיפו סנטר בקליפורניה, והתחזיות הן שהפעם יהיה יותר משער אחד. בטח שהפעם הדינמו יוכלו להינות משירותיו של הדינמו שלהם, דייויס, שנעדר בגמר הקודם. "בשנה שעברה מזג האוויר היה הרבה יותר גרוע, וזה השפיע", אמר דייויס. "גם השנה מצפים לגשם אבל לא לכזה גרוע. יהיה משחק פתוח".

זהו הגמר השלישי של הגלאקסי בארבע השנים האחרונות, וגמר שישי לארנה. לוס אנג'לס מגיעה במצב כשירות סביר, כשלנדון דונובן (ירך אחורי) והמגן איי.ג'יי דלאגארזה (ברך) יכולים לשחק. זהו המשחק האחרון של בקהאם במדי הגלאקסי, וברחבי אמריקה תוהים האם יוסטון תפריע לפרידה הראויה מכולן - אליפות שנייה ברציפות.

יוסטון דינמו אלופת המזרח MLS  2012. AP
אלופת המזרח, יוסטון דינמו/AP
לוס אנג'לס גלאקסי אלופת המערב 2012 MLS. AP
אלופת המערב, לוס אנג'לס גלאקסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully