וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל רמת גן: אלי כהן במפגש פיקנטי

המאמן החדש של האורדונים יפגוש את הקבוצה אותה עזב בטונים צורמים (ש', 18:00). זנדברג: "יוצאים לדרך חדשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-5 בליגה הראשונה בין הפועל עכו להפועל רמת גן. המאזן: 3 תיקו וניצחון בודד לכל קבוצה (שערים: 4-4).

* הפועל עכו מעולם לא הפסידה עם אלון יפת כשופט. בבית יש לה ניצחון ו-2 תיקו, בחוץ עוד 2 תיקו.

* הפועל רמת גן מעולם לא ניצחה עם אלון יפת כשופט (תיקו ו-4 הפסדים). בחוץ יש לה הפסד אחד, תבוסה 4-0 להפועל ת"א לפני שנתיים.

* אלי כהן, שחתם השבוע בהפועל רמת גן, אימן שנתיים בהפועל עכו – אבל גם זכה לנהל משחק נגדה פעם אחת בליגה הראשונה – בחוץ, כמאמן הפועל רעננה (09/10, מחזור 11, נגמר 1-1).

* אלי כהן הוא המאמן החמישי שמתחיל עבודה באמצע הליגה העונה. ארבעת קודמיו השיגו (ביחד) במשחק הבכורה שלהם 41.6 אחוזי הצלחה (ניצחון, 2 תיקו והפסד).

* עכו ורמת גן צברו 21 כרטיסים צהובים כל אחת, אבל לעכו משחק חסר.

* הפועל רמת גן ספגה 71.4 אחוז מהשערים שלה העונה במחצית השנייה.

* הפועל עכו עדיין לא ספגה שער בבעיטה מחוץ לרחבה העונה. הפועל רמת גן עדיין לא הצליחה לכבוש באופן הזה העונה.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ניב אהרונסון
אלי כהן של עכו? אלי כהן של הפועל רמת גן/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

עכו מגיעה עם הרבה לחץ למפגש הפיקנטי שלה עם האקס אלי כהן, שסיים את דרכו בקבוצה בטונים צורמים ולא מתכוונת לקיים טקס פרידה מהמאמן. בעכו מודעים לכך שמצפים להם משחקים קשים מאוד לאחר המשחק הזה ולכן מייחסים חשיבות רבה להתמודדות. המאמן שמעון הדרי אמר באסיפה: "סיימנו עם הרזרבות שלנו, מעכשיו חייבים לאסוף נקודות. חשוב מאוד שננצח, אחרי תקופה ארוכה שלא עשינו את זה. אל תהיו לחוצים, שחקו את המשחק שלכם".

המאמן הזהיר את שחקניו מישראל זגורי ודויד מנגה האורחים. משה מישאלוב חוזר להרכב, לאחר שנעדר מהמשחק הקודם בשל הרחקה ואילו אמייה טגה מוצהב ומי שימלא את מקומו יהיה גיא דיין. נבוישה מרינקוביץ' ישוב להרכב, כאשר עכו תשחק עם קשר אחורי אחד בניגוד לשיטה מהמשחקים האחרונים.

הפועל רמת גן:

שבוע גדוש באירועים עבר על המועדון. זה החל בהפסד למ.ס. אשדוד בליגה, המשיך בניצחון חוץ נאה ברמת השרון במסגרת רבע גמר גביע הטוטו והמשיך בהחלפת המאמנים, כאשר פרדי דוד סיים את תפקידו ואלי כהן מונה לתפקיד במקומו. מעבר למפגש של המאמן עם קבוצתו הקודמת, מדובר בקרב על שש נקודות עבור רמת גן, שהידרדרה אל מתחת לקו האדום. לרמת גנים מצפה כעת סדרה של שלושה משחקים בתוך שמונה ימים, בהם יפגשו שלוש יריבות לתחתית. אחרי המשחק בעכו, תערוך הקבוצה משחק השלמה נגד הפועל באר שבע ביום שלישי הקרוב בווסרמיל ובשבת הבאה, מפגש לוהט מול הפועל חיפה שנמצאת גם היא בקרקעית הטבלה.

"אנחנו יוצאים לדרך חדשה", אמר היום הקשר מיכאל זנדברג לאתר הרשמי של המועדון, "מצפה לנו משחק מאוד קשה בעכו, מול קבוצה מצוינת. אנחנו כרגע מפנימים את העובדה שאנחנו קבוצת תחתית וצריכים לבוא לכל משחק בשיא המוטיבציה והמחויבות ולהציג כדורגל כפי שהצגנו בתחילת העונה ובחלק מהמשחקים האחרונים ולהוסיף על זה גם נקודות, כי ממחמאות בלבד לא ייצא לנו שום דבר?.

הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם וממנו עולה שהמאמן החדש-ישן כמעט ולא יערוך שינויים בהרכב. השוער איתי ארקין, שעמד השבוע במוקד העניינים בכל הנוגע לסיבת עזיבתו של פרדי דוד, ישוב אל בין הקורות, אחרי שלא שיחק במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע. ליאור ראובן יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר עומר בוקסנבוים וג'יבריל סידיבה יתופקדו בקישור האחורי. זנדברג, ישראל זגורי, אנטון ארחיפוב ודויד מנגה ישלימו את תמונת ההרכב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו מול טובארנו פינאס שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
רוצה להוכיח, במיוחד לאלי כהן. מרינקוביץ'/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל עכו: נבוישה מרינקוביץ'

הקשר הסרבי איבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים, ובהיעדרותו הקבוצה התקשתה להשיג ניצחונות. כעת פוגש מרינקוביץ' את המאמן שלא ממש האמין בו בעונה שעברה, ומעבר להזדמנות להוכיח לו מהן איכויותיו, הוא יהיה חייב להיות דומיננטי יותר במשחק של עכו כדי לעצור את הרצף השלילי של קבוצתו.

הפועל רמת גן: איתי ארקין

השוער הצעיר, שלא ממש הרשים עד כה מתחילת העונה, הוזכר כאחת הסיבות שבגללן עזב פרדי דוד את תפקידו. בין אם זה נכון ובין אם לאו, ארקין שיפתח מחר בין הקורות, יצטרך לענות כעת לכל המבקרים, שטוענים שהוא צריך לפנות את מקומו בהרכב לטובת גיא סולומון שוער המשנה. בעונה שעברה ארקין היה טוב, כשהקבוצה עלתה מהליגה הלאומית והוא יצטרך להוכיח מעתה שהוא ראוי לעמוד גם בליגת העל. אם רמת גן חולמת על הישרדות העונה, עמדת השוער תהיה קריטית במלחמה בתחתית.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, גיא דיין, אימורו לוקמן, נבוישה מרינקוביץ', דייויד גומז, תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, אנטון ארחיפוב, דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully