וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן: "סן אנטוניו תיענש באופן משמעותי"

קומישנר ה-NBA התנצל בפני האוהדים על ההחלטה של פופוביץ' לא להופיע עם כוכביו במיאמי. המאמן: "מקווה שיבינו אותנו"

אין ספק כי הסיפור הגדול בליגת ה-NBA הגיע עוד לפני שצמד המשחקים שהתקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) בכלל יצאו לדרך. מספר שעות לפני שסן אנטוניו שלו היתה אמורה לעלות לפרקט במיאמי, החליט מאמן הספרס גרג פופוביץ' לשלוח הביתה את שלושת כוכביו, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, בתוספת שחקן המשנה דני גרין. ההסבר של המאמן הוותיק והמוערך, שכבר ביצע מספר פעולות דומות בעבר, היה פשוט: לוח המשחקים של סן אנטוניו צפוף במיוחד לאחרונה.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' לצד שחקן מיאמי היט דווין וויד. GettyImages
עשינו לך חיים קלים, דווין. פופוביץ' עם וויד/GettyImages

"זה הדבר הטוב ביותר לקבוצה שלנו", הסביר פופוביץ' את המהלך הנועז, שהגיע אחרי המשחק הרביעי בחמישה לילות של קבוצתו. "כבר עשינו דברים כאלה בעבר, ואולי זה יעזור לנו במשחק מול ממפיס בשבת. לא עשינו את זה בגלל שאנחנו נגד מיאמי". אבל מה עם אותם כל צופים שקיוו לראות משחק גדול בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, ולבסוף הסתפקו ב-100:105 של מיאמי על מחליפי הספרס? התשובות לפופ: "אם היתי לוקח את הנכד שלי למשחק והכוכבים לא היו שם, הייתי מתאכזב. אני מבין את זה. אבל אני מקווה שאנשים יבינו גם את העמדה שלי. הקבוצה שלי נמצאת בראש סדר העדיפויות שלי".

אלא שסדר העדיפויות של דייויד סטרן קצת אחר, ומיד לאחר ההחלטה של פופוביץ' הוא הוציא הודעה רשמית לתקשורת ובה נכתב בין היתר: "אני מתנצל בפני כל אוהדי ה-NBA. סן אנטוניו קיבלה החלטה בלתי מתקבלת על הדעת, והיא תיענש באופן משמעותי בקרוב".

בתום המשחק נדרש לעניין גם לברון ג'יימס, שקלע 23 נקודות והציל את ההיט ממבוכה גדולה: "אני לא חושב שפופוביץ' טעה. אין חוקים שמונעים ממך לשלוח את הכוכבים שלך הביתה. זו ההחלטה שלו, וכולם צריכים להתמודד איתה. הוא מאמן גדול, הוא כבר עשה את זה, ואי אפשר לפקפק בו".

פעם נוספת, הגיבור של האלופה לקראת סיום היה ריי אלן, שתפר עוד שלשה גורלית אחרי אסיסט טיפוסי של לברון. "בכל פעם שמישהו מסתובב אני חייב להיות חופשי כדי שלברון ייראה אותי", אמר קלעי השלשות הגדול בתולדות ה-NBA בסיום ונדרש גם הוא לסוגיית המנוחה של כוכבי הספרס: "זו עונה ארוכה. דוק ריברס היה עושה את אותו הדבר איתנו בבוסטון לפעמים".

שחקן מיאמי היט ריי אלן מול שחקן סן אנטוניו ספרס גארי ניל. רויטרס
כרגיל, המושיע. ריי אלן מול גארי ניל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully