וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט שמר על שער נקי, מאיורקה בשמינית גמר הגביע

חמד נותר על הספסל ב-0:0 מול לה קורוניה. סלטה התקדמה עם 0:3 לאחר הארכה על אלמריה, סראגוסה הפסידה ועלתה

דודו אוואט שמר הערב (חמישי) על שער נקי במשחק הביתי של מאיורקה מול קבוצתו לשעבר דפורטיבו לה קורוניה, ועלה יחד עם חבריו לשמינית גמר גביע המלך בספרד. מאיורקה סיימה ב-0:0 עם דפור ועלתה בזכות שער החוץ שכבשה ב-1:1 במשחק הראשון. תומר חמד נותר על הספסל ולא שותף במשחק. מאיורקה תפגוש את סביליה בשמינית הגמר.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
המשיך לשלב הבא. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

סלטה ויגו עלתה הערב גם היא לשמינית הגמר, אחרי משחק דרמטי בו מחקה פיגור 2:0 מהמשחק הראשון מול אלמריה מליגת המשנה, בעזרת 0:3 לאחר ההארכה בבלאידוס. צ'ו יונג פארק פתח בהרכב והחזיר על האמון עם שער בדקה ה-55, אבל אלמריה עדיין הייתה במצב טוב, עד שספגה בתוספת הזמן מרוברטו לאגו ונגררה להארכה. סלטה חיפשה את ההכרעה וגם השיגה אותה, כשהמחליף אנריקה דה לוקאס כבש בדקה ה-109. הפרס של הגליסיאנים: ריאל מדריד מחכה להם בשלב הבא.

גם סראגוסה התקדמה לשמינית הגמר, למרות הפסד 2:1 במגרשה של גרנאדה. אודיון איגאלו העלה את גרנאדה ליתרון בדקה ה-27, חוסה מארי צימק בדקה ה-56 והבלם דייגו מאינס העניק למארחים ניצחון בדקה ה-66 אחרי הרחקתו של הלדר פוסטיגה, אבל שער החוץ העלה את סראגוסה שניצחה 0:1 במשחק הראשון. בשלב הבא תפגוש סראגוסה את לבנטה.

* צרפת: ראן הצטרפה לסנט אטיין, מונפלייה וליל בחצי גמר גביע הליגה, אחרי ניצחון דרמטי 1:2 על טרואה. רומן אלסנדריני כבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום, אחרי שג'ונתן פיטרויפה העלה את ראן ליתרון וילד הפלא קורנטן ז'אן השווה בבכורה במדי טרואה. ראן תפגוש את מונפלייה בחצי הגמר שייערך ב-15-16 בינואר, סנט אטיין מול ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully