וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מקומן של חיות הוא בג'ונגל, לא במגרש"

29.11.2012 / 23:01

מאמן מכבי ת"א בהתבטאות חריגה על אוהדי הפועל ת"א אחרי שאלון. אוחיון: "היה ערב לא קל". כוונה להחזיר את הנדריקס

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב הייתה רחוקה מאוד מלהרשים הערב (חמישי) ואפילו פיגרה לאורך רוב המשחק, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח 73:78 את שאלון הצרפתית, במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים שיפרו את מאזנם במפעל ל-2:6 העונה ובסך הכל עשו את שלהם, אבל היכולת הזו ממש לא תספיק להם בטופ 16. לא פלא שהקהל הצהוב שרק בוז במחצית הראשונה.

במכבי תל אביב עדיין יש רצון לעשות שינוי במצבת השחקנים. בינתיים בוחנים את כל השחקנים, ועשויים לבצע שינויים בקרוב. ניק קיינר מדלי וגיורגי שרמדיני נמצאים במוקד ובמעקב רציני, וכרגע קיימת כוונה להחזיר את ריצ'רד הנדריקס. זה תלוי בהתפתחויות ולמגעים עם מילאנו. בצוות המקצועי שומרים על קשר עם הנדריקס ועוקבים בעניין אחר התפתחויות.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם דווין סמית'. ברני ארדוב
מכבי תל אביב חייבת להיראות הרבה יותר טוב. בלאט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "חשוב שהבטחנו את המקום בטופ 16 באופן סופי, אבל יכולנו לשחק הרבה יותר טוב. חשוב שידענו להתאפס בזמן הנכון ולקחת את המשחק. המטרה היא לנצח בשני המשחקים שנותרו לנו ולסיים במקום הראשון. ההתקפה שלנו היא בהחלט תוצאה של ההגנה שלנו, שהייתה מאוד לקויה במחצית הראשונה. לאחר מכן שיפרנו את ההגנה והמשחק הלך לכיוון שלנו. התוצאה בסיום קצת משקרת, כי הם קלעו שתי שלשות כשהמשחק כבר היה גמור, אבל אם נשמור כמו שצריך ההתקפה שלנו תהיה הרבה יותר טובה".

לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב אמר המאמן: "כמעט אין דמיון בין היורוליג למשחקי הליגה. מה שכן, יש אמוציות כי זה דרבי, על כל המשתמע מכך. יש כאלה עם ניסיון בדרבי, אחרים עדיין לא, אבל כולם ילמדו טוב מאוד מה זה, כדי שנבוא דרוכים ומוכנים". בהמשך התייחס בלאט לאוהדי הפועל תל אביב ואמר: "מקומן של חיות הוא בג'ונגל ולא במגרש".

יוגב אוחיון, שקלע רק ארבע נקודות, אמר: "סחטנו את הלימון עד הסוף. היה ערב לא קל. במחצית הראשונה לא שמרנו כמו שצרינו, ובמחצית השניה הצלחנו להחזיק אותם על 24 נקודות. אני שמח שגם בערבים כאלה אנחנו יודעים לנצח.

"אין ספק שמול קבוצה חזקה יותר זה לא יספיק, אבל גם בבתים האחרים דברים מתחברים וזה לוקח זמן. לא צריך לקחת את זה לכיוונים קיצוניים, העונה עוד ארוכה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה". על הדרבי המסקרן מול הפועל תל אביב ביום ראשון, אמר הרכז: "כן, זה דרבי, אווירה טובה, משחק טוב. מבחינתנו זה משחק ליגה מאוד חשוב מול קהל גדול".

ליאור אליהו אמר: "זה לא הלך קל בכלל מול שאלון. בסוף הרבע הראשון וגם בשני היו לא מעט דפיקות לב. זה לא היה כי לא רצינו, אבל הם קלעו שלשות באחוזים גבוהים מאוד וזה העניק להם יתרון להמשך. אני חושב שמה שניקח מהמשחק זה בעיקר את הרבע הרביעי וגם את הפעולות ההגנתיות שלנו. בחמישייה כל אחד חיפה על השני וכולם עזרו אחד לשני". על הדרבי: "בלאט כבר דאג להזכיר לנו את הדרבי, אבל יותר מזה אני לא יכול להגיד כי אני לא יכול להגיד כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully