וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוגונה אזנוואקה חתם לחמש שנים

הקשר הניגרי הצעיר חתם על חוזה ארוך טווח, ישחק תחילה עם הנוער ועשוי להשתלב בהמשך כזר החמישי של הקבוצה הבוגרת

one

מכבי נתניה צירפה זר נוסף לסגל. הקבוצה של טל בנין החתימה הערב (חמישי) לחמש שנים את הקשר הניגרי אוגונה אזנוואקה, שלפני כחודש וחצי היה מועמד להגיע למבחנים במכבי תל אביב. השחקן הצעיר התאמן בתקופה האחרונה בקבוצת הנוער של המועדון ואף ערך שני אימונים עם הבוגרים. תחילה הוא צפוי לשחק בליגת העל לנוער (ברגע שיקבל את השחרור הבינלאומי, מעריכים שזה יקרה תוך שבוע-שבועיים), ובהמשך עשוי להשתלב כזר החמישי של הקבוצה הבוגרת, אחרי לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, דרגאן צ'ראן וסרג' לופו.

טל בנין מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
החתמה מפתיעה. טל בנין/מגד גוזני

אזנוואקה (18, 1.78 מ') משתייך לסגל קבוצת אושן בויז הניגרית ובעבר רשם הופעות בנבחרת ניגריה הצעירה, עד גיל 20, ואף כבש במדיה מספר שערים במשחקי ידידות. על פי אתרים באפריקה, מדובר בשחקן רב-גוני שיכול לשחק לא רק כקשר אחורי, אלא גם בעמדת הקשר ההתקפי.

בינתיים, נתניה השאירה מאחור את המהפך הדרמטי בגביע הטוטו מול מכבי חיפה ועברה להתכונן למפגש עם בית"ר ירושלים בשבת. בנין צפוי לפתוח עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול בני סכנין במחזור האחרון, כאשר ייתכן מאוד שעידן שריקי יפתח כחלוץ במקומו של עלי חטיב המורחק. גם אחמד סבע בתמונת ההרכב, אך מי שזכה למחמאות על משחקו אתמול היה עומר פרץ, שנראה בשני המשחקים האחרונים כמי שחוזר ליכולת הטובה שלו מלפני כמה שנים, ובקבוצה מצפים שפרץ יתרום רבות בהמשך העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully