וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "ביטחון הוא המצרך שהכי חסר לנו העונה"

בנתניה שאבו עידוד מהניצחון מול מכבי חיפה. לקראת בית"ר, החלוץ משוכנע: "הייתה תקופה רעה, אבל אנחנו קבוצה טובה"

one

צפו במהפך של נתניה מול מכבי חיפה

במכבי נתניה ימשיכו היום (חמישי) בהכנות לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים בשבת. בקבוצה יצאו אתמול מעודדים מאוד מהמהפך מול מכבי חיפה בניצחון 2:3 ברבע גמר גביע הטוטו והביעו שביעות רצון מהנחישות והאופי שהראו השחקנים. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לא לחגוג יותר מדי את המהפך ולהתכונן כמו שצריך למשחק החשוב מאוד מול בית"ר בשבת. למרות המהפך והנצחון המעודד, המאמן טל בנין לא צפוי לפתוח עם ההרכב שפתח אמש, ולהחזיר ל-11 הפותחים מספר שחקנים שקיבלו מנוחה , כמו אורי שטרית ובן בנימין.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
למרות הניצחון, מתכנן לעלות עם הרכב שונה. טל בנין/ברני ארדוב

בנין צפוי לפתוח במשחק מול בית"ר עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול בני סכנין במחזור האחרון, כאשר ייתכן מאוד שעידן שריקי יפתח כחלוץ במקומו של עלי חטיב המורחק. גם אחמד סבע בתמונת ההרכב, אך מי שזכה למחמאות על משחקו אתמול היה עומר פרץ, שנראה בשני המשחקים האחרונים כמי שחוזר ליכולת הטובה שלו מלפני כמה שנים, ובקבוצה מצפים שפרץ יתרום רבות בהמשך העונה.

גם השחקנים הצעירים דוגמת ירין חסן, דין גבאי, עומר צלישר וירדן כהן זכו למחמאות על הנחישות וההקרבה שהפגינו במשחק. בקבוצה יבחנו היום אם לואיג'י צ'נאמו יוכל לחזור לאימונים ולפתוח במשחק מול בית"ר כשבקבוצה קיימת אופטימיות זהירה לגבי חזרתו של השוער הראשון לבין הקורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי נתניה, עידן שריקי. ברני ארדוב
מקווה לצאת לדרך חדשה. עידן שריקי/ברני ארדוב

עידן שריקי שכבש את השער הראשון שהוביל למהפך דיבר על הנצחון ועל ההכנות לבית"ר : "הבטחון הוא המצרך שהכי חסר לנו העונה ואני מקווה שקיבלנו אותו אתמול. לחזור מפיגור של שני שערים קשה אפילו מול קבוצה מליגה שלישית אז ברור שזה היה קשה גם נגד מכבי חיפה ששיחקה עם שחקנים מצויינים היום. הייתה תקופה רעה לא רק לי לכל הקבוצה אבל יש כאן קבוצה טובה. ברור שנגד בית"ר יהיה משחק אחר אבל נבוא כדי לנצח גם אותו". על הקהל אמר שריקי: "אני לא חושב שגביע הטוטו זה מדד. לא יודע אם יהיה איצטדיון מלא אבל אני בטוח שיהיו הרבה אוהדים ואני מאמין שהם יגיעו כדי לעודד ולתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully