וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון קופמן מונה ליו"ר איגוד האתלטיקה בישראל

ראש לשכת רואי החשבון בישראל לשעבר מונה רשמית לתפקיד: "לא גדלתי באתלטיקה, אבל אהפוך את זה ליתרון"

דורון קופמן, שסיים החודש את תפקידו כראש לשכת רואי החשבון בישראל, התמנה הערב (חמישי) ליו"ר איגוד האתלטיקה יחד עם 16 חברי הנהלה, ארבעה מהם חדשים. בבחירות אישיות וחשאיות נבחר קופמן לכהונה של ארבע שנים, בראשות הנהלה שתמנה 16 חברים, כולל אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יהיה עליי לעבור תהליך למידה". קופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי ההנהלה החדשה הם: דורון קופמן – יו"ר, לוי פסבקין ונעמה שיין (נציגי מכבי תל אביב), יאיר בייטלר וצביקה קורן (נציגי מכבי ראשון לציון), זהבה שמואלי (נציגת א.ס. רמת השרון), מיכה מורן (נציג אתלטי אורן השרון), אורי ירון (נציג מכבי חיפה), שלמה ראובן (נציג הפועל חולון), אריק קוקס, חגית אמסלם (נציגת הפועל), ברוך שפירא ובת אל ג'רבי (נציגי אתלטי כיוונים באר שבע), שמואל סונגו (נציג הפועל עמק חפר), ראג'י סארוג'י (נציג עירוני אחי נצרת) ועדנה בוקשטיין. ההנהלה החדשה הצביע פה אחד על המשך תפקודה של אסתר רוט שחמורוב כנשיאת הכבוד של האיגוד.

לאחר היבחרו הודה דורון קופמן לכל הנציגים על בחירתו. "אני לא אחד שגדל באתלטיקה, ובכוונתי להפוך עובדה זו ליתרון, למרות שבעיני רבים היא נחשבת לחיסרון. אני אשאל דברים שלאחרים נראים מובנים מאליו". עוד ציין יו"ר האיגוד החדש: "יהיה עליי לעבור תהליך של למידה, אבל בכל הקשור לניהול כבר עשיתי דבר או שניים". קופמן המשיך והסביר: "אני מגיע מהכדורעף. מי שמשך אותי למשחק הזה היה המורה של לחינוך גופני בבית הספר, לא אף אחד אחר. הוא הפך אותי ואת חברים שלי למשוגעים לדבר שהתאמנו 5-4 שעות ביום בזכותו, כך שאני מבין מהו כוחו של מורה לחינוך גופני ומהי כוחה של פעילות בית ספרית".

"האתגר יהיה עצום", סיכם דורון את ערב בחירתו והוסיף, "אני מעריך מאוד את מה שעשה כאן שלמה בן גל במשך 18 שנה ומודה לו על המערכת המסודרת שהוא הותיר לי. יהיה עליי ללמוד מהר, אבל אני בטוח שעם אנשי המקצוע נקדם את האתלטיקה למחוזות חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully