וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסטית כסף בזריקת דיסקוס יצאה חיובית בבדיקת סמים

דריה פישצ'לניקובה הרוסייה, שזכתה במקום השני בזריקת דיסקוס בלונדון, הורשעה בעבר ועלולה לספוג השעייה לצמיתות

אלופת העולם וזוכת מדליית הכסף בזריקת דיסקוס דריה פישצ'לניקובה הרוסייה נמצאת תחת חקירה על ידי הגוף הבינלאומי למניעת שימוש בסמים בספורט. כך הודיע היום (חמישי) הוועד הרוסי למניעת סמים בספורט. בגופה של פישצ'לניקובה, שזכתה באליפות העולם ב-2011 בדאגו והגיעה למקום השני באולימפיאדה, נמצאו שאריות של סטרואיד אנאבולי.

דריה פישצ'לניקובה זורקת דיסקוס רוסייה. GettyImages
הבדיקה תגמור לה את הקריירה? פישצ'לניקובה/GettyImages

"באוקטובר 2012, הוועדה העולמית למניעת סמים בספורט הראתה כי הבדיקה שעברה פישצ'לניקובה, שנלקחה ב-20 במאי 2012, נבחנה מחדש במעבדה בלוזאן והתוצאה הייתה הפוכה", נכתב בהודעה מטעם הוועד הרוסי, "כרגע, הוועד הבינלאומי למניעת סמים בספורט חוקר הפרה של חוקי הסמים על ידי פישצ'לניקובה". נשיא הוועד הרוסי אישר כי הבדיקה של פישצ'לניקובה יצאה חיובית.

פישצ'לניקובה, שהכחישה כי נטלה חומרים אסורים, עלולה לספוג עונש השעייה לכל החיים מספורט, במידה שתימצא אשמה, כיוון שזו תהיה ההרשעה השנייה שלה. היא ריצתה בעבר עונש השעייה של שנתיים ותשעה חודשים בין יולי 2008 לאפריל 2011. פישצ'לניקובה בת ה-27 הייתה בין שבע אתלטיות רוסיות מובילות שנתפסו על שימוש בחומרים אסורים לפני אולימפיאדת בייג'ינג 2008. בנוסף, פישצ'לניקובה זכה במדליית כסף באליפות העולם ב-209 באוסקה, אבל איבדה את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully