וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי פתח תקוה

שער של עאמר מנצור הפריד בין הקבוצות. רעננה עדיין ראשונה, למרות 0:0 מול אחי נצרת. 0:2 לראשון לציון על אום אל פאחם

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם לא פחות משישה משחקים. במוקד, בני לוד הפתיעה עם 0:1 בחוץ מול מכבי פתח תקוה. הפועל ראשון לציון שבה לנצח, 0:2 על אום אל פאחם. הפועל כפר סבא סיימה ב-1:1 מול בית"ר תל אביב רמלה. הפועל רעננה נותרה בפסגה, למרות 0:0 מול אחי נצרת. מכבי הרצליה ניצחה 0:2 את אשקלון. הפועל ירושלים גברה 0:1 על נצרת עילית, שנחלה הפסד ראשון העונה. ביום שני תארח הכח עמידר רמת גן את סקציה נס ציונה, בעוד מכבי יבנה תשחק מול הפועל פתח תקוה.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
נפילה גדולה. סיני/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה - בני לוד 1:0

ניצחון חוץ גדול לחבורה של אבו סובחי, שגם בורחת בצורה משמעותית לתחתית וגם תוקעת מקל בגלגלים של המלאבסים, שעלולים ליפול עד למקום הרביעי כשיושלם המחזור. פתח תקוה דווקא הגיעה אחרי שלושה ניצחונות ברציפות, אבל בפעם השנייה בלבד העונה היא לא מצאה את הרשת. לוד ניצחה לראשונה מזה שלושה מחזורים ועשתה זאת בזכות שער בודד של עאמר מנצור, שהפתיעה את השוער רובי לבקוביץ' בדקה ה-34, אחרי שליטה לודאית במגרש.

אחי נצרת - הפועל רעננה 0:0

הקבוצה מהשרון הגיעה למשחק בנצרת בתור המוליכה ובשל ההפסד של פתח תקוה, הייתה יכולה לייצר בריחה קטנה, אבל נאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד, אחרי שלא השכילה לכבוש, לראשונה מזה שלושה מחזורים. אחי נצרת, שניצחון היה מקרב אותה מרחק שתי נקודות בלבד מרעננה, אומנם נותרה עם הפסד ביתי אחד בלבד העונה, אבל גם עם לא מעט אכזבה.

עאמר מנצור שחקן בני לוד לפני טל שמעיה שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
שער מכריע. מנצור/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב/רמלה 1:1

בכפר סבא עסקו השבוע בעיקר בעובדה שההתאחדות לא אישרה לג'קי מויאל את רכישת המועדון. על כר הדשא, הירוקים ניסו להעפיל מעל לקו האדום, אבל זכו בנקודה אחת בלבד. דן רומן הוותיק העלה את תל אביב/רמלה ליתרון, דקה אחת בלבד למחצית, אבל עומר פדידה איזן בדקה ה-57 והשאיר גם את האורחים שקועים עמוק במאבקי התחתית, ביתרון ארבע נקודות בלבד על פני כפר סבא.

הפועל אשקלון - מכבי הרצליה 2:0

עוד שבוע, עוד קבוצה שמטיילת על חשבון אשקלון, אחת הקבוצות הכי חלשות שנראו אי פעם בליגה הלאומית. הקבוצה של פרוספר אזגי נותרה עם שתי נקודות מתוך 33 וכבשה רק שלוש פעמים העונה. הרצליה, עם המאמן החדש ניסן יחזקאל, שהחליף את עופר טלקר, נהנתה מההפקר ומשערים של שי רביבו (38) ושימי אלמלם (88), כדי להתקדם מהתחתית למרכז הטבלה.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הציל נקודה. פדידה/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - מכבי אום אל פאחם 0:2

סופסוף הכתומים חוזרים למסלול, אחרי לא פחות מארבעה הפסדים בחמישה משחקים, שהורידו אותם מהצמרת. האורחים, שהובסו בשבוע שעבר על ידי מכבי פתח תקוה, עם הפסד שלישי בארבעה משחקים והם לא מצליחים להתרומם. רז כהן (15) העלה את אייל לחמן ליתרון חשוב, ליאור אסולין הרגיע סופית עם השני בדקה ה-90.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 0:1

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, האדומים מהבירה שוב זכו בשלוש נקודות והם במרחק שלוש נקודות נוספות בלבד מהפסגה. נצרת עילית דווקא נעצרה, אחרי שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים. שער של אלי דרעי בדקה ה-50 הכריע את ההתמודדות הזו וקבע הפסד ראשון העונה לנצרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully