וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס אלמיידה עזב את ריבר פלייט, רמון דיאס מונה

המאמן שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה, הגיע לסיכום על פרידה. דיאס חזר לקדנציה שלישית ויעמוד על הקווים מול לאנוס

מתיאס אלמיידה, מאמנה של ריבר פלייט, פוטר היום (חמישי) מתפקידו בעקבות היכולת החלשה של הקבוצה שרק העונה העפילה לליגה הבכירה. "התקופה שלי בריבר הסתיימה", אמר שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר. לאלמיידה יש חוזה במועדון עד חודש יוני, אך הנהלת ריבר החליטה להיפרד ממנו כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה".

המאמן בן ה-38, עשה את שמו כשחקן בליגה האיטלקית בקבוצות פארמה, לאציו ואינטר. הגירסאות על אופן העזיבה של אלמיידה הן חלוקות ועל פי מה שהמאמן טוען, הוא הגיע להסכם הדדי לעזיבה עם הנהלת הקבוצה, אחרי שחש שהוא לא זוכה לתמיכה לה זכה בעבר.

אלמיידה, היה שותף לירידה של ריבר לליגה השנייה לראשונה בהיסטוריה שלה, אך העלה אותה בסוף העונה החולפת לליגה הראשונה. את העונה הנוכחית פתחה ריבר לא טוב וסבלה מחוסר מזל משווע. הקבוצה גם סבלה מפציעות של שחקני מפתח והתקשתה לשחזר את היכולת שבגינה היא עלתה לליגה הבכירה.

מי שכבר מונה כמחליפו של אלמיידה הוא רמון דיאס, שחוזר לקדנציה שלישית בריבר פלייט, אחרי שנכשל בשנתיים האחרונות בסן לורנסו ואינדפנדיינטה. דיאס בן ה-53 עשה קריירה עשירה כשחקן במדי המיז'ונריוס, ונחשב גם למאמן המצליח בתולדות המועדון, אחרי שזכה איתם בחמש אליפויות וכן בגביע ליברטדורס וגביע סודאמריקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully