וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן חזר לאוקלהומה: "רק רציתי להיפטר מזה כבר"

הגארד פגש לראשונה את האקסית. דוראנט: "זה היה מטורף לגמרי". בוסטון חוששת שרונדו יושעה. דריק פישר חתם בדאלאס

בבוסטון חוששים שרייג'ון רונדו יספוג עונש השעיה, לאחר שהורחק הלילה (חמישי) במסגרת ההפסד של הסלטיקס לברוקלין. במהלך הרבע השני כריס האמפריס מהנטס ביצע עבירה די קשה על קווין גארנט, שנפל לאחור. רונדו מיד התנפל על האמפריס, התפחה מהומה לא קטנה על הפרקט, ובסופה הורחקו רונדו, האמפריס וג'ראלד וואלאס, שהתערב.

גורמים כבר בליגה אישרו ש"רונדו היה זה שהתחיל את המהומה", ובסלטיקס חוששים ובצדק. "כן, אנחנו קצת מודאגים", אישר גארנט, "אבל זה המצב. אתה חייב להגן אחד על השני. אנחנו מחשיבים את החבורה פה כמשפחה, וככה זה". גארנט הודה שהעיברה של האמפריס לא הצדיקה כזו מהומה: "זה היה פאול קשה". בעקבות ההרחקה, אגב, נמנע מהרכז הנהדר לעקוף את ג'ון סטוקטון ברשימה האקסקלוסיבית של מי שמסר מעל 10 אסיסטים ב-38 משחקים ברציפות, מה שהיה הופך אותו לשחקן השני בכל הזמנים לעשות כן.

כריס האמפריז (משמאל), ברוקלין נטוס, מול קווין גארנט, בוסטון סלטיקס. Jared Wickerham, GettyImages
הרצף של רונדו נקטע. שחקני בוסטון מתקוטטים על האמפריז/GettyImages, Jared Wickerham

אך עם כל הכבוד לרונדו, הסיפור הגדול של הלילה היה חזרתו של ג'יימס הארדן לאוקלהומה סיטי, זמן קצר לאחר שעזב אותה במפתיע ליוסטון. האיש והזקן התקבל ברגשות מעורבים באוקלהומה, סיים ערב בינוני עם 17 נקודות (3 מ-16 מהשדה), קיבל שישה גגות וירד מובס, כשהת'אנדר טיילו בדרך ל-98:120. "זו הייתה תחושה טובה רק לשחק כבר מול השחקנים האלה ולהיפטר מהעניין הזה. לגמור עם זה כבר. עכשיו אני יכול להמשיך את העונה", הודה הארדן, וניסה להסביר את אחוזי הקליעה הנמוכים שלו במשחק. "לא הרגשתי לחץ מהנסיבות, הייתי די רגוע. הכדור פשוט לא נכנס לי. היו לי מבטים טובים לסל".

קווין דוראנט, מסתבר, היה הרבה פחות רגוע מהמפגש עם חברו לקבוצה לשעבר. "זה מטורף לגמרי. לראות אותו במנהרה לפני המשחק במדים אחרים זה שונה. אבל כבר שמנו את זה מאחורינו. שמחנו לראות אותו ואנחנו שמחים שהולך לו טוב ביוסטון".

ג'יימס הארדן, יוסטון, מול ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
חזרה לזירת הפשע. הארדן ו-ווסטברוק/רויטרס

* דרק פישר חוזר. הגארד הבלתי נגמר, כבר בן 38, סיכם על הצטרפות לדאלאס, כפי שאישר היום מאמן המאבס ריק קרלייל. פישר, ששיחק במחצית הראשונה של העונה בלייקרס וסיים את העונה באוקלהומה סיטי, אמור לחזק את עמדת הרכז הדלה של המאבס, שכוללת את דארן קוליסון הפצוע ואת דומיניק ג'ונס האלמוני. פישר קלע 5.6 נקודות ומסר 2.7 אסיסטים בעונה שעברה.

* חדשות טובות למיניסוטה. הוולבס עשויים לקבל בחזרה בקרוב מאוד את ריקי רוביו, שנעדר מחודש מרץ בעונה שעברה וחזר להתאמן אתמול. הרכז הספרדי המצוין עשוי להתאמן מספר שבועות עד שיחזור למגרשים, אך כבר הספיק לצייץ: "החיים טובים!".

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פישר. AP
חשבתם שהוא הולך לאנשהו? דרק פישר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully