וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רועי חגאי נבחר למאמן חודש נובמבר

29.11.2012 / 11:43

ועדת המצטיינים של האיגוד העניקה את הפרס המאמן שהוביל את הוד השרון לצמרת. סנטר הקבוצה אודיאוקסה שחקן החודש

ועדת המצטיינים של מנהלת הליגה הלאומית המורכבת מעיתונאים המסקרים את הליגה, בחרה ברוב גדול את רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון והסנטר שלו דינמה אודיקוסה למצטייני חודשים אוקטובר\נובמבר מפתיחת העונה. חגאי הוביל את הוד השרון הצנועה לפתיחת עונה נהדרת ועד היום למאזן של 5 ניצחונות לעומת 2 הפסדים בלבד, למרות שמדובר בקבוצה צעירה.

אחת ההצלחות של המאמן, שבמהלך העונה שעברה פוטר מבני השרון והציל את יקנעם/מגידו מירידה, הייתה הבחירה באודיקוסה. הסנטר הניגרי ששיחק בליגה השנייה בספרד. אודיקוסה מעמיד עד עכשיו ממוצעים נדירים של 21.4 נקודות ו-16.6 ריבאונדים כשבכל אחד משבעה המחזורים עד היום הוא מעמיד דאבל-דאבל מכובד ומוליך את הליגה בריבאונדים ומדד האיכות.

"לא ציפינו להתחלה כל כך טובה, המשחק הראשון שלנו היה במסגרת משחקי הגביע אז הפסדנו ב-60 הפרש להפועל ירושלים", הודה חגאי בראיון לאיגוד הכדורסל, "צירפנו את דינמה שהוא כוח גדול בליגה שלנו ודברים התחברו יותר טוב. אני שמח הצלחנו להגיע לתוצאות טובות. אם בהתחלה המטרה של המערכת וההנהלה הייתה להישאר בליגה, כעת המטרות שלנו הן פלייאוף עליון. אך עדין מחכה לפנינו עונה ארוכה ובטוח לא קלה, יש המון קבוצות טובות. אני רוצה גם להודות לעיתונאים שבחרו בי כמאמן החודש, כייף שמעריכים את העבודה שלך, אני מקווה שנמשיך בדרך זו".

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
מוביל את הוד השרון לצמרת. רועי חגאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully