וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "למה שלא נוכל לקחת אליפות?"

מנג'ר צ'לסי לא התרגש משריקות הבוז לעברו לאחר התיקו מול פולהאם. מאנצ'יני: "השמועות שבאלוטלי יעזוב לא נכונות"

זה קורה שוב. אחרי שבעונה שעברה נוצר ראש חץ בפסגה בין שתי הענקיות ממנצ'סטר, המחזור ה- 14 בליגה האנגלית עמד בסימן ההתרחקות של יונייטד וסיטי מיריבותיהן בצמרת הפרמיירליג. השדים האדומים יצאו בשיניים עם 0:1 קטן מול ווסטהאם באולד טראפורד ואילו הסיטיזנס רשמו 0:2 חלק על וויגאן בחוץ. אך שיחת היום בממלכה ממשיכה להיות סביב רפא בניטס. המנג'ר הספרדי שהוחתם בצ'לסי בשבוע שעבר סיים בתיקו 0:0 מאכזב במיוחד מול פולהאם, ואחרי משחק שישי ברציפות ללא ניצחון של הבלוז, פקעה סבלנותם של האוהדים בסטאמפורד ברידג'. אלפים שרקו בוז למנג'ר הספרדי עם שריקת הסיום, שלטים הונפו בגנותו ומנגד, הקריאות מהיציעים לזכותו של המנג'ר המפוטר רוברטו די מתאו הפכו לגלויות ורחבות היקף.

רפא בניטס מנג'ר צ'לסי הזמני. רויטרס
לא מודאג. בניטס/רויטרס

אז נכון שצ'לסי, שפתחה את העונה מצוין, כבר נמצאת בפיגור שבע נקודות מראשות הטבלה, אבל בניטס עצמו לא מוצא סיבה להתרגש: "כולם כאן מאוכזבים. צריך לתת קרדיט לפולהאם, שעבדה קשה, אבל אלו המשחקים שאתה חייב לדעת לנצח. שלטנו במשחק אבל אנחנו חייבים להבקיע. למה שלא נוכל לקחת אליפות? יש עדיין דרך ארוכה עד תום העונה. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר, ויהיו לנו סיכויים. בעונה שעברה סיטי הוליכה את הטבלה בפער גדול ועדיין זכתה באליפות רק במחזור האחרון. אם ננצח הביטחון יחזור אלינו ונוכל לזכות בתארים. ראיתי היום הרבה דברים חיוביים. עצרנו את ההתקפה שלהם והרווחנו את הכדור בחלק המגרש שלהם".

מנצ'סטר יונייטד, כאמור, לא הרשימה במיוחד מול ווסטהאם, אך שער של רובין ואן פרסי 30 שניות בלבד משריקת הפתיחה הספיקה לניצחון וליתרון של נקודה בראשות הטבלה. "זה דבר ידוע שווסטהאם תמיד מקשה עלינו את החיים. הם קבוצה שמאוד קשה לשבור", הודה אלכס פרגוסון. "הייתה לנו פתיחה מצוינת וחשבתי שמאותו רגע יכולנו לתת עוד דחיפה. שיחקנו כדורגל טוב מאוד לפרקים, אבל לא הצלחנו לסיים את המהלכים. כריס סמולינג עשה עבודה מצוינת אחרי שחזר מפציעה ארוכה. ג'וני אוואנס ורפאל דה סילבה היו פנטסטיים. אני חושב שאם נבוא למשחקים בראש נקי לעיתים קרובות יותר, זה ייתן לנו בסיס טוב על מנת שנוכל ללכת על אליפות", סיים סר אלכס.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרוצה מהניצחון הדחוק. אלכס פרגוסון/GettyImages

מי שחזר לכבוש הוא מריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי הסורר, שנותר מחוץ לסגל מנצ'סטר סיטי במשחקים האחרונים, שמע את השמועות על עזיבה אפשרית שלו את הסיטיזנס בחלון ההעברות בינואר, וענה עם שער בדקה ה-69, אחרי טעות קשה של שוער וויגאן, עלי אל חבסי. "השמועות על באלוטלי לא נכונות", הבהיר בסיום מנג'ר האלופה רוברטו מאנצי'יני. "זה השער הראשון שלו העונה ואני מקווה שמכאן הוא רק ישתפר. יש לנו ארבעה חלוצים ברמה גבוהה, אך בינתיים אנחנו לא מצליחים להבקיע בכמויות שהבקענו אשתקד. אני מקווה שנוכל להתגבר על זה. אמנם אנחנו ומנצ'סטר בראש הטבלה, אבל אני עדיין חושב שיש לצ'לסי סיכוי להילחם על אליפות.

שחקן מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי בועט לשער. רויטרס
חוזר לתוכניות של מאנצ'יני? באלוטלי כובש מול אל חבסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully