וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אף יריב לא מפחיד אותנו"

מאמן הפועל חיפה התייחס לדרבי: "הפערים לא גדולים, באים לנצח". עלי חטיב ביקש לחזור בינואר, בקבוצה לא מתלהבים

one

קשר מכבי נתניה עלי חטיב פנה לגורמים בהפועל חיפה, קבוצתו בעונה שעברה, בניסיון לגשש ולבדוק האם בקבוצה יהיו מוכנים לקבלו בחזרה במועד ההעברות בינואר. חטיב, שככל הנראה סיים את דרכו בנתניה לאחר התקרית בה ירק בפניו של עידן וייצמן במהלך המשחק מול בני סכנין (בעקבותיה הורחק משמונה משחקים בפועל), מעוניין מאוד לחזור לחיפה ואף הבהיר כי הנושא הכספי לא יהווה מכשול, שכן הרצון שלו הוא לשחק בקבוצה שתאמין בו. חטיב, המושעה מאימוני נתניה, אף ביקש לחזור להתאמן בחיפה עד מועד ההעברות אך בשלב זה, לא ברור אם חיפה תסכים לחזרה שלו למועדון.

שחקן מכבי נתניה, עלי חטיב. ברני ארדוב
יחזור לחיפה? חטיב/ברני ארדוב

במועדון קיים כעס גדול מאוד על השחקן, שלטענתם עזב את הקבוצה על אף העובדה שהיה תחת חוזה בקיץ האחרון והמעבר לווה בטונים צורמים במיוחד. מי שיצטרך לאשר את המעבר הוא הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שכועס על הקשר, אך במידה ובצוות המקצועי יביעו נכונות להחזירו, בקבוצה צפויים ליזום סולחה בין הקשר לבין הבעלים, ולהוציא לפועל את המהלך.

"זה נכון שעלי פנה ורוצה לחזור", אישר גורם בחיפה, "אך בשלב זה נראה שהסיכויים לא גבוהים. עלי עזב בתחושות קשות את הקבוצה, ובנוסף יש גם את עונש ההרחקה הארוך, אך הכדורגל הוא דינמי והכול יכול לקרות". בנתניה לא מודעים לפנייה של הקשר, אך לא צפויים להערים קשיים על מעבר כזה, שכן השחקן קיבל מסר כי מחוץ לתוכניות של המועדון. נראה כי גם הסיכוי הקטן שחטיב יישאר בכל זאת בנתניה טורפד בעקבות עונש ההרחקה הממושך שנגזזר עליו. עם זאת, ייתכן מאוד שבנתניה ינסו להוביל למהלך של טרייד עם חיפה, על מנת לנסות ולחזק את הקבוצה בשחקן נוסף בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזרה של חטיב תיאלץ לעבור דרכו, והוא עדיין כועס על הקשר. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר: "מגיעים לדרבי במטרה לנצח"

ובינתיים, הקבוצה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי הגדול שמצפה לה ביום ראשון מול מכבי חיפה. מעבר ליוקרה העירונית, מדובר במפגש חשוב מאוד בין שתי קבוצות שממוקמות בתחתית, כאשר הירוקים במקום העשירי עם 11 נקודות והאדומים במקום ה-14 והאחרון עם שבע נקודות בלבד. במועדון קיבלו את תוצאות בדיקת ה- MRI שביצע אייל טרטצקי, בה התגלה כי הוא סובל מקרע מלא במפשעה וייעדר לפחות בחודשיים הקרובים.

"דרבי הוא תמיד משחק יוקרתי ומעניין, ללא קשר למיקום הקבוצה. נכון ששתי הקבוצות ממוקמות בתחתית, אבל מדובר תמיד במשחק מאוד יוקרתי וגם חשוב מאוד על שש נקודות" כך אמר ניר קלינגר בהתייחס למפגש מול הירוקים והוסיף: "אני חושב שלמרות התוצאות הקבוצה משחקת טוב, למעט המשחק מול בית"ר ירושלים. גם במשחק גביע הטוטו החברה נתנו עבודה והציגו נחישות ומלחמה. השחקנים שלי מבינים את חשיבות המשחק, את היוקרה ויש בהם את ההבנה כמה זה חשוב לאוהדים ואני מאוד מאמין בקבוצה שלי".

על פערי הרמות בין הקבוצה שלו למכבי חיפה, אמר: "אני לא חושב שהפערים כאלה גדולים. אף יריב לא מפחיד אותנו. אין למילה פחד מקום בקבוצה שאני נמצא בה. אני רוצה להביא את הקבוצה למצב שבו אנחנו באים בצורה תוקפנית, הדברים שמסביב פחות מעניינים אותי". קלינגר התייחס גם ליכולת החלשה שמציגים חלוצי הקבוצה העונה: "אני חושב שזה יותר קשור לחוסר מזל. יש לנו חלוצים מצויינים והם עוד יבקיעו שערים רבים בהמשך".

יוסי דורה, קפטן הקבוצה אמר: "אני לא זוכר דרבי כזה בו שתי הקבוצות במצב כל כך קשה בטבלה בו זמנית. אני חושב שהבסיס שלנו הוא הלחימה ומהמשחק הרע בטדי הפקנו הרבה לקחים והראינו הרבה שיפור. הדרבי הוא הכי חשוב עבור האוהדים ונבוא לנצח בשבילם".

עדכון ראשון: 9:00

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נגיע לדרבי נחושים והתקפיים". ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully