וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לכיאל, רפאלוב הודח מהגביע הבלגי

קשרה של סלטיק פתח במשחק בו הביסה קבוצתו 0:4 בחוץ את הארטס. 90 דקות גם לרפאלוב בהפסד הגביע של קלאב ברוז'

בירם כיאל, קשרה הישראלי של סלטיק, חוזר לעניינים. הערב (רביעי) ערכה סלטיק משחק השלמה במסגרת המחזור ה-15 בליגה הסקוטית ולא התקשתה להביס בחוץ את הארטס 0:4 ולבסס את מעמדה בפסגה. הקשר הישראלי פתח בהרכב ושותף 90 דקות בניצחון קבוצתו, שסייע לה לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה.

הניצחון הזה של סלטיק הגיע אחרי שני הפסדים רצופים שנחלה הקבוצה בליגה ובליגת האלופות. עבור כיאל זהו המשחק השני שבו הוא משחק 90 דקות בהרכב של ניל לנון, והוא בהחלט מקבע את מעמדו כשחקן הרכב קבוע בקבוצה, אחרי שהיה פצוע בתחילת העונה. בשבוע הבא תארח סלטיק את ספרטק מוסקבה, במשחק שבו ניצחון שלה עשוי להבטיח לה העפלה היסטורית לשמינית גמר ליגת האלופות.

בירם כיאל שחקן סלטיק (שמאל) מול דולסן בסטה שחקן אודינזה (ימין). Scott Heppell, AP
משחק שני שהוא רושם 90 דקות. בירם כיאל/AP, Scott Heppell

*** בוורן הובסה 3:0 בידי אוסטנד בשמינית גמר הגביע. גל שיש פתח ושיחק 90 דקות, מוחמד גדיר הוחלף בהפסקה. ברק בדש לא נכלל בסגל.

*** מתן אוחיון לא נכלל בסגל קבוצתו שרלרואה, שסיימה בתיקו 2:2 מול זולטה וארחם. הקבוצה של אוחיון הפסידה 4:2 בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים והודחה גם היא מהגביע

*** קלאב ברוז' הפסידה בביתה 1:0 בדרבי מול סרקל ברוז'. ליאור רפאלוב פתח בהרכב ושותף 90 דקות. אגב, את השער לסרקל ברוז' כבש לא אחר מאשר איידור גודיונסן, החלוץ האיסלנדי שכיכב בעבר בצ'לסי ובברצלונה.

*** שלומי ארבייטמן נכלל בסגל אך לא שותף, במשחק בין קבוצתו גנט ללוקרן. המשחק הסתיים בתיקו מאופס ונגרר להארכה ופנדלים. הישראלי יכול להיות מעודד לפחות מהעובדה שקבוצתו ניצחה 2:3 בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים והעפילה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully