וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המו"מ עם טביב מתקדם לאט אבל בטוח"

29.11.2012 / 7:40

איש העסקים המשיך לערוך בדיקות של ספרי הקבוצה ובסביבתו משוכנעים: "הסיכויים שהוא יהיה הבעלים גבוהים מאוד"

דריכות רבה בבית"ר ירושלים לקראת החלטת בית הדין בנוגע לאירועי המשחק נגד מכבי חיפה. הדיון בנושא נערך אתמול (רביעי), אך רק היום תתקבל ההחלטה על העונש. ובינתיים, מאחורי הקלעים ממשיך אלי טביב במשא ומתן לרכישת המועדון. טיוטה שנייה הוחלפה בין עורכי הדין של טביב אל מול עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, ונרשמה התקדמות בין הצדדים: "אנחנו מתקדמים לאט אבל בטוח", אמרו בסביבתו של טביב: "זה ייקח עוד זמן, יש בדיקות לעשות והתקשורת לא תכתיב את הסיכום או כל דבר אחר, תהיו סבלניים".

אגב, טביב, היה שלשום באירוע הברית לנכדו של משה דמאיו ואמר לסובבים אותו: "לוקח זמן ללמוד את כל הספרים של בית"ר ואת כל מה שיכול לצוץ אבל מיום ליום מתקדמים וכמו שזה נראה זה ייסגר בקרוב". על אלי אוחנה, שישב ליד טביב במהלך הערב וכפי שפורסם בוואלה! ספורט צפוי להצטרף, אמר טביב: "אני רוצה אותו איפה שאני לא אהיה בכדורגל. מעבר להבנה בכדורגל שיש לו והניסיון, הוא איש אמון הכי גדול שיכול להיות". לגבי התפקיד של אוחנה אמר טביב: "הוא לא ירצה להיות מאמן בית"ר, הוא יהיה רק בתפקידים ניהוליים, מנהל טכני מתאים לו".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
מתקרב לרכישת בית"ר. אלי טביב/קובי אליהו

חן עזריאל, שנפצע באימון הקבוצה אתמול וסובב את הקרסול, בספק למשחק בשבת נגד מכבי נתניה. עזריאל ינסה להתאמן היום ואם יתקשה, יקבל מנוחה במטרה להכשירו כדי שיוכל להיות בסגל בשבת הקרובה. בצוות המקצועי אמרו כי אם עזריאל לא יהיה כשיר ב-100% ולא יוכל להתאמן באופן מלא מחר ומחרתיים הוא לא יפתח בהרכב ובמקרה הטוב יהווה אופציה על הספסל.

בנוגע לזורק המצית על הקוון עמיחי מוזס ביום שני האחרון, ישנה הערכה כי כבר היום יצליחו להגיע אל הזורק או לפחות אל חברו שעמד לידו, ולפי צילומי הטלוויזיה התכופף יחד עימו ברגע שהמצת פגע בקוון. בבית"ר משוכנעים כי תפיסת הזורק יכולה להיות יעילה גם אם ייפסק עונש כבד, היות וניתן יהיה להשתמש בכך בערעור שיוגש.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בספק למשחק בשבת. חן עזריאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully