וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מצפה לעונש, ההכרעה נדחתה לחמישי

28.11.2012 / 20:50

בית"ר ירושלים עמדה לדין על אירועי טדי. קורנפיין: "הושקע הרבה בשיטור", הדיין: "מה נעשה איתכם?". התקווה: בית הדין יתחשב

ברני ארדוב

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דן היום (רביעי) בעונשה של בית"ר ירושלים בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה (2:1), אבל ההכרעה תתקבל רק מחר.

אחרי שהחלק הראשון של הדיון הסתיים, בבית"ר מעריכים שהקבוצה תקבל עונש של משחק ללא קהל, אבל מקווים שהדיין יתחשב ולא יפעיל את כל העונש במשחק מול מכבי תל אביב.

כזכור, ביום שני שופט המשחק מנשה משיח ציין בדו"ח השיפוט שלו את המצת שנזרקה מהיציע ופגעה בראשו של הקוון לקראת תום המחצית הראשונה, את התפרצות אוהד הקבוצה לכר הדשא ואת העובדה ששקית גרעינים נזרקה למגרש. הקבוצה מואשמת בשני סעיפים: התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין באיצטדיון רמת גן במהלך משחק מול הפועל עכו. ברני ארדוב
חשש מנזק כלכלי עצום. קורנפיין/ברני ארדוב

כנגד בית"ר עמד עונש של שני משחקים ללא קהל על תנאי, כאשר בשני המחזורים הבאים היא תארח את מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה. יש לציין כי למרות זריקת המצת על ראשו של הקוון עמיחי מוזס, בהתאחדות לא העמידו את הקבוצה לדין בסעיף של תקיפת שופט, וייתכן שזה הקל במעט על העונש בית הדין.

בבית"ר ירושלים הביעו את חששם בעקבות הנזק הכלכלי שהעונש יגרום למועדון עקב אובדן הכנסה. בית"ר יוצגה בדיון על ידי עורך הדין ישראל שלו, שמשמש בין היתר גם כנציגו של ארקדי גאידמק. שלו הציג בפני בית הדין הסכם עליו חתמה בית"ר עם משרד הכרטיסים "בימות" למכירת הכרטיסים למשחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב תמורת 1.5 מיליון שקל. לפיכך, בבית"ר מקווים שהדיינים לא יקבעו כי משחק הבית הבא נגד מכבי תל אביב יתקיים ללא קהל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הדיין מיואש מהם. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

איציק קורנפיין פתח את דבריו ואמר ש"אנחנו מודים בעבירות. עדיין לא תפסנו את הזורק, ומשטרת ירושלים ואנחנו פועלים לתפוס אותו, ונתפוס אותו. 8 אוהדים שנתפסו הורחקו לשנתיים. אנחנו כמועדון משקיעים במשחק כזה מעל 250 אלף שקל על שיטור ואבטחה. הכרוז שלנו מזהיר על כך שיש נגדנו עונש על תנאי, ופעולות נוספות שאנחנו עושים מביאות לשיפור. מדובר בבודדים". הדיין אמר ש"לפי הדו"ח, מדובר ביותר מבודדים. מה עושים איתכם?".

קורנפיין הסביר את המצב הכלכלי הרגיש בבית"ר: "הגענו לסיכום עם משרד הכרטיסים על מכירת הכרטיסים, והנזק יהיה 750 אלף שקל. אנחנו יודעים שיש לנו על תנאי, אבל לבית הדין יש שיקול דעת. גם למכבי תל אביב היה מקרה של פגיעה בקוון, והיא נענשה בסגירת יציע. שני משחקים ללא קהל יגרום לנו נזק של יותר ממיליון שקל. זה חודש משכורות לכל עובדי המועדון, ולא יהיה לנו מאיפה לשלם את זה".

קורנפיין סיפר ש"יש לנו תביעות נגד שמונה אוהדים, ואנחנו מתחייבים לתבוע את האוהד שפרץ. אם נתפוס אותו, נתבע גם את הזורק". הדיין ציין ש"זה מאוד חשוב, תביאו את החומרים האלה". בית"ר הגישה את הניירת שמוכיחה את תביעות נגד האוהדים ואת הפלאיירם שחולקו ביציעים, בתקווה שזה יעזור.

מוטי ירוחם מעמותת האוהדים ציין ש"אנחנו נותנים את הדם לשינוי מהקיץ. יש שיפור גדול. אוהדים אספו שקל אחרי שקל מהדמי כיס שלהם בשביל הקבוצה. היום אני כבר לא מפחד לבוא עם הבן שלי לטדי, זה לא היה קורה". קונפיין הוסיף ש"אפילו לה פמיליה מחלקים פלאיירים נגד גזענות ואלימות. אנחנו מבקשים עונש מידתי ונסבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully