וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בבית"ר ירושלים לקראת הדיון המשמעתי

במועדון מהבירה יודעים וחוששים: עונש של משחק ללא קהל נגד מכבי ת"א יסכל תכנית לסגירת הגירעון וצירוף רכש בינואר

one

בבית"ר ירושלים מתוחים מאוד לקראת הדיון הערב (ביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לאירועי המשחק נגד מכבי חיפה. בבית"ר השלימו עם העובדה שהם צפויים לספוג עונש משמעותי, אך עדיין מקווים למזער נזקים ולהביא לשינוי. במועדון אמרו לקראת הדיון: "הדבר הכי משמעותי הוא שיהיה משחק עם קהל נגד מכבי תל אביב, לא משנה אם בטדי או מחוצה לו. ההכנסה מהמשחק הזה קריטית עבורנו ובכלל עבור התהליך הבריא שהמועדון עובר בחודשים האחרונים".

היום התברר שמשחק ללא קהל נגד מכבי תל אביב יסכל תכנית של בית"ר לסגירת גירעון הקבוצה, ביחד עם הגשת בקשה מבקרת התקציבים לצרף שחקן רכש או שניים בחודש ינואר. בית"ר מכרה את ההכנסות משני המשחקים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב למשרד הכרטיסים "בימות" תמורת 1.5 מיליון שקל, כאשר במידה שהיא תספוג עונש של משחק ללא קהל, "בימות" יעבירו כ-750 אלף שקל בלבד. מעבר לסכום הזה ישנה גם ההכנסה שהקבוצה מייצרת מספונסר למשחקים הגדולים האחרונים בסך של כ-150 אלף שקל ועוד מספר הכנסות נלוות של שילוט וחסויות, שייפגעו. במועדון מעריכים את סך הנזק ממשחק בלי קהל ביותר ממיליון שקל.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. ברני ארדוב
עדיין מקווה למזער נזקים. קורנפיין/ברני ארדוב

ולמה זה סיכל נסיון לסגירת הגירעון? בשל העובדה כי בקרת התקציבים הכירה לבית"ר ירושלים בהכנסות מכרטיסים ומנויים בסך של 5 מיליון ש"ח בהתחשב בכך שהקבוצה הגיעה בעונה שעברה להכנסות של 4.5 מיליון ש"ח ונתנה לה מרווח מסויים. בפועל, בית"ר הייתה מסיימת נגד מכבי תל אביב את הסיבוב הראשון שהיא כבר מכניסה מעל 4 מיליון ש"ח מכרטיסים ומנויים, כמעט כמו כל העונש שעברה, כאשר עדיין 10 משחקי בית לפניה.

הפגיעה כאמור תבוא לידי ביטוי בניסיון לסגירת הגירעון. בקרת התקציבים הכירה בהכנסות של חמישה מיליון שקל ואם המשחק נגד מכבי תל אביב יתקיים עם קהל, היא תעבור את רף הארבעה מיליון וכל זאת כשנותרו עוד 10 משחקי בית. לפיכך, במועדון תכננו לגשת לבקרה ולשנות את הצפי ממכירת כרטיסים מחמישה מיליון שקל לסכום שנע בין שישה לשבעה מיליון ובסופו של דבר לקבל סכום של כמה מאות אלפי שקלים לחיזוק.

גורם בבית"ר ירושלים הסביר: "היינו בקצב מצוין. אוהדי בית"ר חזרו וההכנסות היו בהתאם. הטירוף של האוהדים היה מביא למצב שאפשר היה לייצר מהלך מדהים שיאפשר אפילו להתחזק בינואר, אבל משחק בלי קהל נגד מכבי תל אביב יחסל את הניסיון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יראו את המשחק המסקרן רק בטלוויזיה? אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

בתוך כך, אוהד מכבי חיפה שהותקף בטדי לאחר המשחק יגיע למשטרת ירושלים היום או מחר על מנת לנסות לזהות חלק מהאוהדים שתקפו אותו.

בארגון האוהדים "לה פמיליה" אמרו אתמול: "גם אנחנו רוצים למצוא מי זרק את המצת ולא אוהבים את מה שקורה. לא יכול להיות שבגלל מפגר או שניים, או כאלה שעושים מה שבא להם, כל השם של הארגון ילך לפח. אנחנו מכינים ימים ולילות תצוגות קהל ומתרכזים רק בלעודד, לשיר ולתמוך - ובסוף כל האש באה אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully