וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית הדין: "בית"ר חייבת לקבל עונש מרתיע"

למרות פגיעת המצת בקוון, נגד הקבוצה לא הוגש סעיף אישום של פגיעה בשופט. הערכה: תיענש בשני משחקים ללא קהל

one

בית"ר ירושלים הפסידה אמנם אמש (שני), 2:1 למכבי חיפה, אך מה שמעסיק הבוקר את ראשי הקבוצה הוא העונש הצפוי בעקבות האירועים שלוו לאותו משחק. שופט המשחק מנשה משיח, ציין בדו"ח השיפוט שלו את המצת שנזרקה מהיציע ופגעה בראשו של הקוון לקראת תום המחצית הראשונה, את התפרצות אוהד הקבוצה לכר הדשא ואת העובדה ששקית גרעינים נזרקה למגרש.

הבוקר התברר שההתאחדות תעמיד לדין את הקבוצה בגין שני סעיפים: התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק. כזכור, כנגד בית"ר עומדים שני משחקים ללא קהל על תנאי, כאשר בשני המחזורים הבאים היא תארח את מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה. יש לציין כי למרות זריקת המצת על ראשו של הקוון עמיחי מוזס, בהתאחדות לא יעמידו את הקבוצה לדין בסעיף של תקיפת שופט, וייתכן שזה עשוי להקל במעט על העונש שצפויה לספוג הקבוצה בבית הדין.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שוב מסבכים את קבוצתם. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

ההערכה היא שזריקת המצת כוונה לאחד השחקנים, אך למרות זאת בהתאחדות סבורים שבית"ר תקבל עונש קשה. גורם בכיר בבתי הדין אמר הבוקר: "בית"ר ירושלים צריכה לקבל עונש קשה מאוד ומרתיע שיבהיר לאוהדים מהי המשמעות של פגיעה באדם הנמצא על כר הדשא. גם ההתפרצות של אותו אוהד לא תוסיף להם הרבה וברור שמדובר בעונש קשה".

ההערכה על פי גורמים בהתאחדות היא שהעונש שעומד נגד הקבוצה, שני משחקים ללא קהל, יופעל. כמו כן הקבוצה צפויה לספוג קנס כבד (ההערכה כ-50 אלף שקלים) בעקבות העובדה שלא מדובר במקרה ראשון שבו מושלכים חפצים למגרש. בנוסף, ייתכן כי גם אם בית"ר ירושלים תספוג עונש של משחקים ללא קהל, היא תספוג גם עונש של משחקים ללא קהל או רדיוס על תנאי. זאת על מנת להגביר את הענישה במידה שמקרה זה יחזור במהלך העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס מול שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. מגד גוזני
יארחו משחק הבא ללא קהל?/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully