וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה, רג'ינה ובולוניה בשמינית גמר הגביע

הקבוצה מברגאמו עבדה קשה לפני שניצחה את צ'זנה הצנועה 1:3 עם צמד של פקונדו פארה. רג'ינה הפתיעה עם 0:1 על קייבו

הגביע האיטלקי ממשיך להתקדם לעבר שלבי ההכרעה והערב (רביעי) נערכו עוד מספר משחקים במסגרת הסיבוב הרביעי, בסיומו שמונה המנצחות יצטרפו לשמונה קבוצות נוספות וישלימו את תמונת שמינית הגמר. אחרי שאמש ורונה כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא עם ניצחון חוץ על פאלרמו, הערב הצטרפו אליה אטאלנטה (שתפגוש את רומא), רג'ינה (שתשחק מול מילאן), בולוניה (שתתמודד מול נאפולי), סיינה (שתשחק נגד לאציו) ופיורנטינה (שתפגוש את אודינזה).

אטאלנטה, ממרכז הסרייה A, התקשתה בבית מול צ'זנה מתחתית הליגה השנייה, אבל ניצחה 1:3. דניס טונוקי העלה את האורחים ליתרון מפתיע בנגיחה בדקה ה-30, אבל פקונדו פארה הארגנטינאי ענה בצמד (41, בעקב נאה ו-82 בבעיטה מקרוב) ובין לבין ג'וספה דה לוקה כבש בדקה ה-62 בתום מבצע קבוצתי.

רג'ינה סיפקה הפתעה גדולה, כשניצחה 0:1 את קייבו בחוץ. הקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום בליגה השנייה נהנתה משער של פאביו לוקיני בנגיחה אחרי קרן בדקה ה-60. בולוניה, מתחתית הליגה הראשונה, לא ליקקה דבש מול ליבורנו, מהמקום השני בליגת המשנה, אבל ניצחה 0:1 משער של כריסטיאן פאסקווטו הצעיר בדקה ה-35.

סיינה, שגם מתקשה בליגה הראשונה, הצליחה לגבור 0:2 על טורינו, העולה החדשה לסרייה A. זה אדוארדו (46) וריינאלדו (77) העלו את הטוסקנים לשלב הבא. סיינה ניצחה 0:2 את טורינו ועלתה לשלב הבא אחרי שזה אדוארדו (46) ורג'ינלדו (77) הבקיעו. פיורנטינה התקשתה מול יובה סטאביה, אבל ניצחה 0:2 משערים של האריס ספרוביץ' (52) ואחמד הגאזי (73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully