וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ליגת האלופות תורחב ל-64 קבוצות?

נשיא אופ"א פלאטיני הודה כי נשקלת אפשרות לבטל את הליגה האירופית ולאחד אותה עם ליגת האלופות בין 2015 ל-2018

האם ליגת האלופות תהיה פתוחה בקרוב להרבה יותר קבוצות, בדיוק פי שניים מכמות הקבוצות שכיום משחקות במפעל? באופ"א בהחלט שוקלים את האופציה הזו. נשיא אופ"א מישל פלאטיני שוקל להרחיב את הליגה היוקרתית להשתתפותן של 64 קבוצות ובאופן הזה לוותר על הליגה האירופית.

השינויים הללו, אם אכן ייצאו לפועל, יביאו להשתתפותן של שבע קבוצות אנגליות בליגת האלופות, לצורך הדוגמה, ולחמש קבוצות סקוטיות כבר בשלב המוקדם הראשון של המפעל, והשינויים צפויים להיכנס לתוקפם על פי התוכנית ב-2015.

נשיא אופ"א מישל פלאטיני. ברני ארדוב
ליגת האלופות לכולם? מישל פלאטיני/ברני ארדוב

"יש דיון בנושא השיטה שתיקבע למפעלים האירופים בין 2015 ל-2018", אמר פלאטיני לעיתון הצרפתי קווסט פרנס. "אנחנו דנים בנושא, ואנחנו נקבל החלטה ב-2014. עדיין שום דבר לא הוחלט".

כזכור, נשיאה של ברצלונה סנדרו רוסל, שמשמש גם כיושב ראש ארגון המועדונים האירופיים סבר ש"אם אופ"א והתאחדות המועדונים האירופיים יגיעו לסיכום, נרצה להעלות את ליגת האלופות תחת המטרייה של אופ"א. אם לא, התאחדות המועדונים האירופיים תקרא לארגן מפעל אלופות משלה".

פלאטיני דחה את האפשרות הזו, וטען: "זו שאלה שעולה בכל פעם. אני לא יכול לראות איך זה יעבוד בלי המסגרת של אופ"א. מי ישפוט אותם? באילו איצטדיונים הם ישחקו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully