וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה על מכבי אשדוד 74:80

פול סטול השתולל עם 7 מ-13 ל-3, והוליך את הירוקים לניצחון שלישי ברציפות על אשדוד החסרה. 4 נק' לגל מקל בבכורה

המחזור השישי בליגת העל הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם משחק השלמה, בו גברה מכבי חיפה על מכבי אשדוד 74:80. כזכור, המשחק נדחה בשל מבצע עמוד ענן, שגרם לכך שצמד הזרים של הקבוצה, כריס אלן וקני גבריאל, בחרו לעזוב את הארץ. כמו כן, נאלץ עופר ברקוביץ' להתמודד הערב גם ללא הרכז הפצוע דרור חג'ג', ועל כן קשה לבוא לאשדודים בטענות על ההפסד. למשחק דקות רבות הדרומיים היו לא פחות טובים, אולם בדקות ההכרעה הם פשוט נפלו מהרגליים.

שלא בפעם הראשונה העונה, האנשים שצפו במשחק זכו לצפות פעם נוספת במפגן קליעה נדיר של הרכז החיפאי, פול סטול. אחד הלהיטים הגדולים של הליגה סיים עם 7 מ-13 מחוץ לקשת ל-3 (מספרים דומים מאוד היו לו עוד בשלהי הרבע השלישי, אגב) בדרך ל-25 נקודות וסייע לקבוצתו להשיג את הניצחון החשוב. גם לעידו קוז'יקרו, דונטה סמית' ופט קלאת'ס היה משחק טוב עבור החיפאים, שאף קיבלו הופעת בכורה סבירה מגל מקל. רכז נבחרת ישראל עוד צריך להוריד חלודה, אולם בראד גרינברג בהחלט יכול להיות מרוצה: סוף סוף יש לו מחליף ראוי לסטול, ואולי כך גם התלות הגדולה ברכז הדרום אמריקאי תתמתן. הערב זה עבד, הירוקים חוגגים ניצחון ליגה שלישי ברציפות. ונצמדים למקום השני בטבלה.

פול סטול שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד הצגה של אחד הלהיטים של הליגה. פול סטול/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

מכבי אשדוד פתחה עם גוני יזרעאלי, גלעד קרני, משה מזרחי, ג'יימי סקין ודיימון סימפסון, בעוד הירוקים עלו עם פול סטול, דונטה סמית', ג'יימס תומאס, פל קלאת'ס ועידו קוז'יקרו. מזרחי קלע שש משמונה הנקודות הראשונות של המארחת, סימפסון הצטרף אליו, ואשדוד ברחה ל-8:16 מהיר. קלאת'ס וסטול השוו ל-16:16, אך יכולת טובה של יזרעאלי סייעה לדרומיים להוליך 21:26 בתום הרבע הראשון. ברבע השני עלה גל מקל לדקות בכורה בחיפה ואף התכבד בנקודות ראשונות, אך יזרעאלי, סימפסון וסקין דאגו לקבוע 28:35 לאשדודים. קורי קאר הוותיק והטוב דאג להשלים מהפך, ולחדרי ההלבשה ירדה חיפה ביתרון 42:43. סטול סיים את המחצית הראשונה עם 14 נקודות, עם שמונה זריקות מחוץ לקשת וארבע צליפות.

סטול התחיל את המחצית השניה איפה שהפסיק את הראשונה, צלף שלוש שלשות רצופות והעלה את חיפה ל-46:57. יזרעאלי היה האיש שהחזיק את אשדוד בתמונה באותן דקות, ושלשה של משה מזרחי צימקה את הפער ל-63:61 בלבד עם העליה לרבע המכריע. סימפסון צימק ל-72:69, ארבע דקות לסיום, אך קאר ומקל דאגו לסגור עניין מהעונשין. 74:80 למכבי חיפה בסיום.

שחקן מכבי אשדוד גוני יזרעאלי. קובי אליהו
הופעה טובה מאוד לא הספיקה. גוני יזרעאלי/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: דיימון סימפסון 21 (7 ריבאונדים), ג'יימי סקין 18 (4 מ-5 ל-2, 3 מ-5 ל-3), גוני יזרעאלי 17 (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 איבודים), זאק גורדון 8 (0 מ-4 ל-3), משה מזרחי 8 (1 מ-6 ל-2, 2 מ-5 ל-3), דניאל גור אריה 2. ברק חדד, יוני דרעי וגלעד קרני (0 מ-5 מהשדה) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: פול סטול 25 (1 מ-4 ל-2, 7 מ-13 ל-3), פט קלאת'ס 14 (1 מ-4 ל-2, 3 מ-7 ל-3, 7 ריבאונדים), דונטה סמית' 13 (1 מ-5 ל-3, 6 אסיסטים), קורי קאר 11, עידו קוז'יקרו 10 (9 ריבאונדים, 4 איבודים), גל מקל 5, ג'יימס תומאס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully