וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיז פליפה סקולארי ימונה למאמן נבחרת ברזיל

הוא חוזר: המאמן שהוליך את הסלסאו לזכייה במונדיאל 2002 סיכם את תנאיו מול ההתאחדות: "בטוחים שהאוהדים יהיו מרוצים"

לואיז פליפה סקולארי יהיה מאמנה הבא של נבחרת ברזיל. כך מדווחת היום (רביעי) התקשורת הברזילאית. על פי הדיווחים, סקולארי נפגש כבר עם נשיא ההתאחדות הברזילאית, חוסה מאריה מארין, והשניים הסכימו על כל התנאים הכספיים. סקולארי ימונה באופן רשמי ביום חמישי ויוצג במסיבת עיתונאים שתערוך ההתאחדות הברזילאית. "עשינו חושבים ומה שאנחנו צריכים זה מישהו עם ניסיון וכישורים מתאימים. אני משוכנע שהאוהדים של הנבחרת יהיו שמחים מהבחירה שלנו". כך אמר מארין בהתייחסו למינוי הצפוי של סקולארי לתפקיד הנחשק. חשוב לציין שסקולארי יקבל חוזה ארוך טווח, לפחות עד אחרי המונדיאל ב-2014, אותו תארח ברזיל כמובן.

כזכור, החודש פוטר מאנו מנזס מהתפקיד, לאחר שההתאחדות הברזילאית לא הייתה מסופקת מהתוצאות של הנבחרת תחת שרביטו. בשבוע האחרון הוזכר גם שמו של פפ גווארדיולה, מאמנה של ברצלונה לשעבר, כמועמד אפשרי לרשת אותו בתפקיד, אך בסופו של דבר הוחלט ללכת על סקולארי.

לסקולארי יש ניסיון רב כמאמן נבחרת ברזיל והוא הוליך כבר את הסלסאו לזכייה במונדיאל 2002 ביפן ודרום קוריאה. בברזיל סומכים על הניסיון הרב שלו ומאמינים שהוא יוכל להוליך אותם לזכייה שישית במונדיאל ב-2014.

במסגרת המקומית, לסקולארי יש הישגים הרבה פחות מרשימים, ורק לפני חודש הוא פוטר כמאמנה של פלמייראס, אחרי שבהדרכתו היא ירדה לליגה השנייה בברזילראו. סקולארי היה המאמן שהחליף את אברהם גרנט בצ'לסי ב-2008 ובהדרכתו פתחה הקבוצה את העונה בצורה טובה, אך בהמשך הוא הפך להיות אחד מהקורבנות של רומן אברמוביץ' ופוטר מתפקידו ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully