וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "גאה בכך שכמעט ניצחנו, בניגוד לכל היגיון"

מאמן הלייקרס מעודד מהביזיון התורן מול אינדיאנה. ביירון סקוט קטל את שחקני קליבלנד, בכללם עומרי כספי: "פרט לאנדרסון ורז'או, כולם הסריחו"

אחרי שהיה נדמה שהגעתו של מייק ד'אנטוני ללייקרס תוציא את הקבוצה לדרך חדשה, הגיעו עוד כמה תצוגות מדאיגות, והבוקר (רביעי) הצהובים-סגולים איכזבו עם הפסד ביתי 79:77 לאינדיאנה, בו קלעו ב-31% מהשדה ו-53% מהקו. קובי בריאנט, שעלה לשחק כשהוא חולה בשפעת ועם חום גבוה, קלע 40 נקודות, בפעם ה-114 שהוא חוצה את הרף הזה בקריירה, קטף 10 ריבאונדים אבל גם איבד 10 כדורים.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Jae C. Hong, AP
כאב ראש מכל הכיוונים. בריאנט/AP, Jae C. Hong

"זה היה משחק קשה בשבילנו, כי לא קלענו זריקות", אמר בריאנט. "בנוסף לכך, החטאנו זריקות עונשין. מבחינה אישית, אני חייב למזער את הטעויות שלי. עשרה איבודים זה הרבה יותר מדי בשבילי, ואני חייב לעבוד על להוריד את המשחק הזה. פשוט הרגשתי שאני משחק יותר מדי בשביל הקהל"

ד'אנטוני, שמחזיק כעת במאזן של 3:2 כמאמן הלייקרס, אמר: "זה לא היה משחק נחמד, זה היה משחק קשה. אני קצת גאה בשחקנים שלי, על הדרך בה הם נלחמו ונתנו לנו סיכוי לנצח, בניגוד לכל היגיון סטטיסטי".

ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה פייסרס. Jae C. Hong, AP
"לקלוע סל ניצחון זה משהו שאתה תמיד חולם עליו". היל/AP, Jae C. Hong

הגיבור של הפייסרס היה ג'ורג' היל, שקבר את סל הניצחון עם הבאזר. "לקלוע סל ניצחון זה משהו שאתה תמיד חולם עליו", אמר היל, שסיים עם 19 נקודות. "וכשזה עוזר לקבוצה לנצח זה רק הופך את זה להרבה יותר טוב". מאמנו פרנק ווגל הוסיף: "אנחנו צריכים ניצחונות חוץ כדי לבנות את הקשיחות שלנו, את האמונה שלנו בעצמנו ואת הזהות והביטחון שלנו. זה היה ניצחון חוץ גדול, כזה שחיכינו לו".

ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
מתוסכל משחקניו. סקוט/AP, Tony Dejak

קבוצה מידרדרת נוספת היא קליבלנד, שספגה את הפסד ה-10 ב-11 משחקים עם 91:78 ביתי לפיניקס, במשחק חלש במיוחד. ביירון סקוט זעם על כל שחקניו פרט לאחד בסיום ותקף בחריפות: "אני רק אמסור הצהרה קצרה - אנדי ורז'או היה פנטסטי, וכל השאר הסריחו הערב. יש עוד משהו שאתם צריכים לדעת? לעייפות אין קשר לכך. רמת האנרגיה שלנו לא הייתה גבוהה מההתחלה, בזמן שלאנדי כן הייתה אנרגיה וגם אלונזו ג'י נדבק ממנו הגנתית, אבל לאחר מכן לא היה כלום". עומרי כספי שיחק 13 דקות וקלע חמש נקודות, כך שדבריו של סקוט כוונו, מן הסתם, גם אליו.

אחרי שנרגע קצת המשיך סקוט לפרגן לורז'או, שכיכב עם 20 נקודות ו-18 ריבאונדים, ואמר: "עבורי הוא הסנטר הכי טוב ב-NBA כרגע. בטח במזרח, ומאמנים ושחקנים מתחילים להכיר בעד כמה טוב הוא משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully