וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "ספיגה מוקדמת בדרבי תמוטט אותנו"

28.11.2012 / 9:53

בהפועל חיפה היו מרוצים מה-2:2 נגד מכבי ת"א, אך התאכזבו מכך שהקבוצה שוב נקלעה לפיגור מוקדם. דנקוביץ' בספק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

בהפועל חיפה יצאו מעודדים מעט מה-2:2 נגד מכבי תל אביב (צפו בתקציר) במשחק הראשון ביניהן אמש (שלישי) בגביע הטוטו. יחד עם זאת, בקבוצה יודעים שבדרבי נגד מכבי חיפה ביום ראשון, הם יהיו חייבים להציג יכולת טובה יותר כדי לצאת עם נקודות.

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, לא היה מרוצה מכך שהקבוצה שוב ספגה שער בדקות הראשונות ובמהלך האימונים השבוע הוא צפוי להבהיר לשחקנים פעם נוספת עד כמה קריטיות הדקות הללו כדי לנצח את המשחק. "אנחנו סופגים בדקות הראשונות וזה מכניס את הקבוצה השנייה להתלהבות", אמר שחקן בקבוצה, "היום ידענו לעשות מהפך, אבל אסור לנו לספוג שער מוקדם בדרבי, זה יכול לפרק אותנו".

קלינגר שנתן לכמה שחקנים לנוח אתמול, צפוי לעלות בהרכב שונה מזה ששיחק אתמול כאשר גם גיא צרפתי, שנכנס אתמול כמחליף, נמצא בתמונת ההרכב. מי שצפוי בכל מקרה לחזור להרכב הוא מהראן לאלה, שהצטיין נגד הפועל עכו בשבת ואתמול נח ביציע.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעלה הרכב שונה נגד מכבי חיפה. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו כאלה שרצו לראות דווקא את יובל אבידור בועט אתמול את הפנדל שנפסק לזכות הקבוצה, זאת כדי שהוא יחזיר לעצמו את הביטחון אחרי ההחמצה נגד עכו, אלא שקלינגר והצוות המקצועי העדיפו שלא לקחת סיכון ולהכניס את אבידור למרה שחורה במקרה של החמצה נוספת, ולכן אילן רנקביץ' בעט.

רנקביץ' זכה לשבחים גדולים על משחקו ונראה שהמשחק אתמול החזיר את השחקן הצעיר לרוטציה לאחר שהוא לא נכלל בה במשחקים האחרונים. הקשר צפוי להיכלל בסגל בדרבי ואף לקבל דקות משחק. סטפן דנקוביץ', שלא התאמן לאחרונה בשל שפעת וחום גבוה, בספק לדרבי. דנקוביץ' עדיין נוטל אטיביוטיקה וסובל מחולשה.

בחיפה לא אהבו אתמול את הקריאות של הקהל לעבר קלינגר בדרישה להתפטר ואמרו שהאוהדים חייבים לתמוך במאמן ובשחקנים לקראת הדרבי. "שמענו את הקריאות, אבל אני חושב שראו שזה לא חלחל", אמר אבידור, "ניר העמיד אותנו טוב ואני חושב שהיו הרבה רצון והקרבה במשחק".

בחיפה מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים, לאחר שבתוך 24 שעות נמכרו קרוב ל-2,500 כרטיסים והצפי הוא שהאצטדיון יהיה מלא.

מי שצפויים להגיע למשחק בכוחות מתוגברים הם גם אוהדי המחאה, שינצלו את הבמה. בהודעה רשמית של מטה המחאה נמסר: "בדרבי הקרוב אנחנו מתכוונים להגיע למגרש בכוחות מתוגברים ולהמשיך ביתר שאת את המחאה נגד יואב כץ. משבוע לשבוע המחאה המוצדקת מאין כמוה מגדילה נפח ואצל רובו של הקהל מתגבשת ההבנה שאי אפשר להמשיך בצורה כזאת והגיע הזמן לשינוי. המחאה הזאת היא הסיכוי האחרון להציל את הפועל חיפה מקריסה. המשחק שיהיה הדרבי האחרון שהפועל חיפה מארחת באצטדיון קרית אליעזר יהיה עוד תחנה בדרך להשגת היעד הנכסף והוא החלפת הבעלים של המועדון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully