וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קליימן צפוי להיות שוער ראשון בעונה הבאה

בהפועל ת"א התגבשה החלטה: חוזהו של אפולה אדל לא יוארך, השוער הצעיר יקבל הזדמנות: "הוא הוכיח שמגיעה לו אחת כזו"

one

בהפועל תל אביב הולכת ומתגבשת החלטה להעדיף את בוריס קליימן כשוער הראשון של הקבוצה בעונה הבאה ולוותר על השוער הקמרוני המצטיין אפולה אדל, זאת מתוך מבט לטווח ארוך.

כידוע, בשבוע שעבר נערכה פגישה סוכנו של קליימן, דודו דהאן, להנהלת הקבוצה, כדי לדון על הארכת חוזהו של השוער, שמסתיים בתום העונה. האדומים רואים בשוער המשנה של הקבוצה את שוער העתיד של המועדון, אך האחרון סירב לחתום על חוזה חדש אם לא יובטח לו שהוא יהיה שוערה הראשון בעונה הבאה.

אתמול (שלישי) התייחס קליימן לנושא ואמר: "לא נתתי אולטימטום להפועל. אני מאוד אוהב את המועדון ואני רואה את עצמי משחק בו הרבה שנים, אבל אנשים צריכים להבין שאם אני לא אשחק היכולת שלי תיפגע וההתקדמות שלי תיעצר. עכשיו הדבר הכי חשוב לי הוא לשחק ואני מקווה שזה יהיה בהפועל".

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב (שמאל) עם שופט הכדורגל אסף קינן. אדריאן הרבשטיין
"אם לא אשחק, ההתקדמות שלי תיעצר". קליימן/אדריאן הרבשטיין

בהפועל מודעים לעמדתו של קליימן ולמרות ההערכה העצומה לה זוכה אדל, בהנהלה מפעילים לחץ לוותר על הקמרוני שמסיים בעצמו את חוזהו בתום העונה, ולהפוך את קליימן לשוער הראשון – זאת מתוך ראייה לטווח ארוך. יש לציין שבצוות המקצועי מאוד מרוצים מהיכולת שגילה השוער הצעיר בשני המשחקים האחרונים, בהם החליף את אדל המורחק.

"בוריס הוכיח שהוא שוער מצוין ומגיעה לו הזדמנות", אמר בכיר בהנהלת הקבוצה אתמול. גם בסביבתו של קליימן קיבלו מסרים דומים ואם הצדדים יסכימו על תנאי החוזה, הוא יחתום על חוזה חדש בהפועל ויקבל את אפודת השוער הראשון החל מהעונה הבאה.

בהפועל אף אמרו אתמול כי ההצעה להאריך את חוזהו של אדל כבר לא רלוונטית, שכן השוער קיבל הזדמנות לעשות זאת בתחילת השנה, אך לא החזיר תשובה. בסביבת המועדון היה גם מי שרמז שאם הקמרוני יבקש לעזוב בינואר, הפועל לא תעמוד בדרכו. הטענות הללו הוכחשו על ידי גורמים אחרים, אך הקופה הדלילה יחסית של המועדון עשויה לגרום לקבוצה למכור את אדל אם תגיע עליו הצעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער הפועל תל אביב, אפולה אדל. ניב אהרונסון
זוכה להערכה עצומה במועדון, אבל במועדון בונים על קליימן לעתיד. אדל/ניב אהרונסון

הבלם מור שושן נראה אתמול מיוסר מאוד לאחר הטענות הקשות שיוסי אבוקסיס השמיע נגדו באסיפת הקבוצה. המאמן האשים את הבלם בכך הוא לא שמח בניצחון האחרון על הפועל באר שבע בגלל שלא שיחק, ואמר שהבא בתור שהוא יזהה אצלו דברים דומים "יעוף מהקבוצה".

שושן דווקא זוכה להערכה רבה בקבוצה על הגישה המקצוענית שלו ושחקנים שבילו אתמול יחד עם הבלם באירוע פרטי של הקשר שי אבוטבול, סיפרו שהוא מתכוון ליזום שיחה עם אבוקסיס, בה יסביר למאמן כי הוא היה מאוכזב מכך שלא שיחק, אבל הטענות על כך שלא היה שמח בניצחון הקבוצה לא נכונות כלל ושההפך הוא הנכון.

למרות הדברים, נראה ששושן נמצא בתמונת ההרכב לקראת משחק הצמרת נגד מ.ס אשדוד ביום שני הקרוב. על פי המסתמן, אבוקסיס מתכנן שינויים, כשגם עומר דמארי שהיה חולה ולא שיחק נגד באר שבע, אמור לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully