וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי: "המטרה מתחילת העונה היא אליפות"

אחרי העלייה למקום הראשון, מגן הפועל ת"א מכוון הכי גבוה. אבוקסיס התאכזב מפטקוביץ', מור שושן עשוי לשוב להרכב

one

אחרי עוד הפסד בליגה האירופית, עליה ויתרו בהפועל תל אביב כבר מזמן, חזרו האדומים לליגת העל אמש (שני) והשיגו 1:4 גדול על הפועל באר שבע, שהעלה אותם למקום הראשון בטבלה, עם הפרש שערים עדיף על פני היריבה העירונית מכבי. למרות הניצחון, היכולת של האדומים שוב לא הייתה מזהירה ומדובר בדפוס חוזר העונה אצל הקבוצה מוולפסון.

"כמעט כל בעיטה נכנסה וזה היה ההבדל מהמשחקים הקודמים", אמר המגן הוותיק יגאל אנטבי, "המטרה מתחילת העונה היא לזכות באליפות ואנחנו מקווים להישאר במקום הראשון עד סוף העונה. להשיג את המקום הראשון זה קשה, אבל לשמור עליו זה הרבה יותר קשה ואני מקווה שנעשה זאת. זו תקופה לא קלה, כשיש משחקים באירופה ובליגה, אבל אנחנו יודעים לעשות את השינוי והצוות המקצועי נותן לנו לנוח, בגלל זה נראינו טוב במחצית השנייה. אנחנו בשלבי התקדמות כל הזמן וגם אם אנחנו לא משחקים טוב בשלב כזה, זה עדיין בסדר. אני מקווה שנמשיך להתקדם ולהראות כדורגל הרבה יותר טוב בהמשך".

"ביקורת? זה שספגנו שישייה זה לא בסדר", התעצבן המגן לאחר שהוא נשאל על משחק ההגנה הנרפה, "כשמדברים על ההגנה, זו לא רק הרביעייה האחורית שאשמה. לספוג כל כך מעט שערים מתחילת העונה זה מצוין ואני מקווה שגם בחלק הזה עוד נשתפר". לסיום דיבר אנטבי על המשחק בשבוע הבא, באשדוד: "זה סוג של משחק עונה. יהיה לנו מאוד קשה שם, אשדוד מציגה כדורגל יפה. המגרש הוא קטן וקשה לפתח משחק שם, אני מקווה לטוב".

יגאל אנטבי, מגן הפועל תל אביב, חוגג. ברני ארדוב
מתרגז מהביקורת על ההגנה. אנטבי/ברני ארדוב

למרות שאנטבי לא מסכים עם הביקורת על ההגנה, המאמן יוסי אבוקסיס זעם כשבאר שבע כבשה את שערה היחיד במשחק וצעק לבלם מור שושן לרוץ ולהתחמם. המאמן לא היה מרוצה מהיכולת של ניקולה פטקוביץ' ובשבוע הבא שושן עשוי לחזור להרכב.

עוד שאלה מעניינת תהיה האם הפועל תחזור לשחק במערך של 4-4-2. אמש הודה אבוקסיס כי השינויים במערכים הם תוצאה של מצבת שחקנים לא אידיאלית, אך הוא מעדיף לשחק עם שני חלוצים. באשדוד יעמוד סגל כמעט מלא, לראשונה אצל אבוקסיס ומעניין יהיה לראות איזה שחקן יפנה את מקומו בקישור לטובת החלוץ עומר דמארי, שהיה חולה ולא שותף אמש.

אבוקסיס כבר מתכונן לינואר ועדיין מחפש בלם וקשר אחורי כדי לחזק את הסגל. כרגע נראה כי להפועל יש בעיה תקציבית ואם המאמן ירצה להחתים מישהו בחלון העברות, הוא ייאלץ לעשות זאת במחיר של כמה אלפי דולרים בלבד. לכן, למרות שאבוקסיס לא מרוצה ממצבת הזרים, קיימת אפשרות ריאלית שכולם בסופו של דבר יסיימו את העונה באדום.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס מחבק את שחקנו, טוטו תמוז. ברני ארדוב
יצטרך להסתפק בזרים הקיימים? אבוקסיס עם טוטו תמוז בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully