וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 1:4 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

26.11.2012 / 21:20

שלושער של תמוז ואחד של בן חיים הובילו את האדומים לניצחון ליגה שלישי ברציפות, וסידרו לה את המקום הראשון בטבלה

one

טוב, זה כבר הרבה יותר דומה להפועל תל אביב שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. האדומים רשמו הערב (שני) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עם 1:4 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. בעקבות הניצחון והתוצאה הגבוהה, עלתה הפועל תל אביב למקום הראשון בטבלה עם 24 נקודות אבל יחס שערים עדיף על היריבה העירונית. באר שבע במקום ה-11 עם 10 נקודות, אך גם עם משחק חסר. ומה נגיד על טוטו תמוז? רק לפני כמה שבועות, החלוץ המצוין הזה היה עסוק בוויכוחים, דיבורים סביבו וספק קריאות מכוערות נגדו באצטדיון טדי, והערב תמוז שוב הראה לנו שיש דבר אחד שהוא יודע לעשות הכי טוב בארץ וזה לכבוש שערים. תמוז כבש שלושער נהדר תוך 20 דקות, בין 54-74, והראה שוב איזו יכולת סיום קטלנית יש לו.

בעיות הפקקים באצטדיון החדש בנתניה נמשכות, כשאוהדי הפועל תל אביב התלוננו על פקקים חמורים בדרך למגרש שעיכבו את הגעתם משמעותית ואפילו גרמו לחלק מהם להיכנס באיחור.

שחקני הפועל תל אביב טוטו תמוז, טל בן חיים חוגגים. ברני ארדוב
איזו הצגה של החלוץ הנהדר הזה. תמוז ו-ורמוט/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הציגה מחצית ראשונה פשוט איומה. האדומים לא הגיעו למשחק וממש התקשו לייצר מצבים ליד השער. לא ברור מה אמר יוסי אבוקסיס לשחקנים שלו בחדר ההלבשה, אבל למחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת לחלוטין. הפועל תל אביב התחילה להניע כדור כמו שצריך, בעיקר דרך גילי ורמוט וחנן ממן המצוינים, והפעילה הרבה יותר את צמד החלוצים הקטלניים שלה: טוטו תמוז וטל בן חיים. האדומים גם באו על גמולם מהר מאוד עם השער של טל בן חיים והשלושער של תמוז. אחרי הרבה מאוד זמן, אולי לראשונה העונה, אפשר לומר שהפועל תל אביב שיחקה כדורגל טוב באמת. לפחות ב-45 הדקות האחרונות. השאלה מה יוסי אבוקסיס צריך לעשות על מנת שהקבוצה שלו תמשיך לשחק כך.

מנגד, מה אפשר להגיד על הפועל באר שבע? הקבוצה של אלישע לוי לא שיחקה מספיק טוב, הייתה לא מרוכזת מול השער ולא קיבלה מספיק מהשחקנים הבולטים שלה בחלק הקדמי: אבירם ברוכיאן, דובב גבאי, תומר סוויסה (למרות השער) ודיא סבע. לא רק שההתקפה לא הבריקה, גם ההגנה והשוער אוסטין אג'ידה אכזבו מאוד, כשהשוער היה אחראי לחלוטין לשער הראשון של בן חיים שפתח את הסכר. אלישע לוי כבר אחרי 10 משחקים כמאמן הפועל באר שבע וכרגע יש לו רק ניצחון אחד, לעומת שבע תוצאות תיקו ושני הפסדים. אלונה ברקת בוודאי קיוותה ליותר מזה כשהחתימה את לוי בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל נתקעו בפקקים, אבל יצאו מרוצים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: השופט זיו אלדר הוציא את המשחק לדרך.

דקה 5: גורדנה הכשיל את סבע מרחק 22 מטר מהשער. קשר באר שבע בעצמו בעט את הכדור החופשי, אך הוא הלך מעל השער.

דקה 7: טעות קשה של באדיר השאירה את גבאי חופשי. החלוץ פרץ מאגף ימין ובעט מזווית קשה לא מספיק טוב וקליימן הדף. ברוכיאן היה חופשי במרכז.

דקה 11: ברוכיאן ניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטר, אך זה הלך החוצה.

דקה 15: הגבהה של פיינטסיל מצאה את תמוז, שנגח לא מספיק טוב. זה חזר לבן חיים, שיישר לוורמוט שבעט מ-16 מטר. הבעיטה שלו נעצרה אצל ממן, שהסתובב ובעט משמונה מטר, אג'ידה הדף.

דקה 19: ממן הכניס כדור לתמוז, שבעט מתוך הרחבה פנימה. השער נפסל בשל נבדל שלא היה. האדומים קופחו.

דקה 31: סבן קיבל מסירה, הטעה את השומר שלו ובעט עם רגל שמאל מ-12 מטר החוצה.

דקה 48: גבאי קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ובעט מ-12 מטר, קליימן הדף טוב.

דקה 50: באר שבע יצאה למתפרצת טובה, סוויסה מסר לגבאי, שהעביר לברוכיאן, שבעט חלש היישר לידיו של קליימן.

דקה 53: גול! ממן שלח מסירת רוחב לבן חיים, שגלגל לפינה הרחוקה, זה פגע בקורה וחדר פנימה אחרי טעות של אג'ידה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 54: גול! ורמוט העביר מסירת רוחב לתמוז, שבעט מ-25 מטר כדור שפגע במרקוביץ', הטעה את אג'ידה וחדר פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 58: גול! גבאי שלח מסירת עומק מצוינת לסוויסה, שנותר לבד מול קליימן ובעט מ-12 מטר פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 66: גול! גורדנה הכניס מסירת עומק מצוינת לתמוז, שהקפיץ מעל אג'ידה. הפעם תמוז כן היה בנבדל, אבל השער אושר. 1:3.

דקה 74: גול! טועמה העביר מסירת רוחב לתמוז, שבעט עם הפאלש לפינה הרחוקה מ-18 מטר. שלושער נהדר לחלוץ ו-1:4 להפועל תל אביב.

דקה 81: טועמה בעט כדור חופשי נהדר מ-28 מטר, שנעצר בקורה.

שחקני הפועל תל אביב רועי גורדנה, טל בן חיים. ברני ארדוב
איזו מחצית שנייה גדולה. גורדנה ובן חיים/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, ניקולה פטקוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן (סלים טועמה, 68), גילי ורמוט, טל בן חיים (אלירן דנין, 82), טוטו תמוז (ויקטור מרעי, 87).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו (ניקולס פלצ'וק, 56), פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן (רועי קהת, 70), דיא סבע, תומר סוויסה, דובב גבאי (סיראז' נאסר, 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully