וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גומא אגייאר מצא מקלט בהולנד?

עו"ד של ג'יימי אגייאר ממשיך לטעון שהמיליארד עוד חי, ומשער שמעברה של אחותו להולנד מספק פרטים חדשים בפרשה

התקשורת בפלורידה חזרה לעסוק הבוקר (רביעי) בגורלו של גומא אגייאר. חמישה חודשים אחרי שאיש העסקים נעלם על סירתו והוליד מאבק משפטי בין אמו אלן לאשתו ג'יימי על הונו העצום, שב והעלה ביל שרר, עורך דינה של ג'יימי אגייאר, את האפשרות שהמיליארדר ביים את מותו והוא עדיין בחיים.

לטענת שרר הוא וצוותו חוקרים את העובדה שאחותו של גומא, אנג'ליקה, עברה להתגורר לאחרונה בהולנד, שם גר גם אחד משותפיו העסקיים הקרובים, ומשערים שייתכן שגומא עצמו נמלט להולנד ומתגורר שם בחשאי.

גומא אגייאר. קובי אליהו
קצה חוט או השערה מופרכת? אגייאר/קובי אליהו

"יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים", הודה שרר אך הוסיף: "אבל ג'יימי עדיין מקווה שנשיג מידע לגבי בעלה ולגלות שהוא עדיין בחיים". שרר אף טען שאחיותיו של גומא סירבו לקבלת זימון להעיד בנוגע לפרשה, ואמר: "אנחנו רק רוצים לגלות מה, אם בכלל, הן יודעות על היעלמותו".

כזכור, במהלך המשפט השתמש שרר בנתוני ה-GPS של סירתו של אגייאר, שלדבריו הפליגה שלושה מיילים מזרחה, פנתה מזרחה ולפתע נעצרה למשך חמש דקות לפני שנסחפה למים הסוערים. "אם נניח שגומא אגייאר מת בתוך שעות מרגע היעלמותו", אמר שרר לשופט. "נתעלם מהעובדות שמראות בבירור שהמקרה היה מבוים, ושהוא הוציא את הסירה מהילוך ונתן לה להיסחף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully