וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו הביסה 0:3 את אודינזה, 90 דקות לזהבי בגביע

סרייה A: שערים של גונסאלס, קלוזה והרננס סידרו לרומאים ניצחון יקר. בגביע: הקשר הישראלי ופאלרמו הפסידו 2:1 לוורונה

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שלישי) עם המשחק בין לאציו לאודינזה. הקבוצה הרומאית עלתה עם חולצות שעליהן הכיתוב "no racism" (לא לגזענות), זכר לתקרית האלימה עם אוהדי טוטנהאם לפני משחק הליגה האירופית בין השתיים. על המגרש, הצליחה הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' לעשות את שלה עם 0:3 מרשים מאוד, שהעלה אותה אל המקום החמישי בטבלה עם 26 נקודות, שתיים פחות מפיורנטינה ואינטר ושש פחות מיובנטוס המוליכה.

לאציו יכלה לעלות ליתרון בדקה ה-11 לאחר נגיעת יד ברחבה של וויליאנס. כריסטיאן לאדסמה בעט את הפנדל לא טוב וז'ליקו ברקיץ' הדף. למרות זאת, הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' כבשה את השער הראשון בדקה ה-17, כשמסירת עומק של סטפנו מאורי בנגיעה אחת מצאה את אלבארו גונסאלס, שבעט מצוין פנימה את ה-0:1. הרומאים כבשו את השני בדקה ה-31 לאחר מסירת עומק נהדרת של סטפאנו מאורי, שמצאה את מירוסלב קלוזה, שפרץ לרחבה ובעט ברגש רב פנימה את שערו השמיני ב-12 הופעות ליגה העונה כדי לקבוע 0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-59 לאחר כדור חופשי פשוט נהדר של הרננס, שבעט מ-18 מטר לחיבורים וקבע 0:3.

*** במשחק שנכנס בשמינית גמר הגביע האיטלקי, הפסידה פאלרמו לוורונה מליגת המשנה 2:1. ערן זהבי שיחק 90 דקות ומהלך קבוצתי בינו לבין איגור בודאן ולואיג'י ג'ורג'י הסתיים בשער יתרון של האחרון בדקה השישית. למרות זאת, הסיציליאנים לא ידעו לשמור על היתרון וספגו מרגלי אנדראה קוקו (7) ודניאלה קאצ'יה (72). ורונה שיחקה ב-22 הדקות האחרונות ב-10 שחקנים אחרי שפבריציו קצ'יאטורה הורחק, אבל השיגה ניצחון יקר.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. Alessandra Tarantino, AP
שער שמיני ב-12 משחקי ליגה. קלוזה/AP, Alessandra Tarantino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully