וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: בכורה למקל בחיפה מול אשדוד החסרה

27.11.2012 / 22:53

כשבסגלה שני זרים בלבד, וללא דרור חג'ג' הפצוע, תארח מכבי אשדוד את מכבי חיפה החזקה (18:30, פריצות בספורט 5+)

המחזור השביעי בליגת העל יינעל מחר (רביעי) במשחק הדחוי בין מכבי אשדוד למכבי חיפה (18:30, פריצות בספורט 5+). הקבוצה של עופר ברקוביץ' מגיעה למשחק עם שני זרים בלבד, לאחר עזיבתם של כריס אלן וקני גבריאל במהלך הפגרה, וזאת למרות שסיכמה עם מארדי קולינס שטרם הגיע לארץ וטרם חתם על חוזהו. מי שעוד צפוי להעדר מהמשחק הוא דרור חג'ג' שסובל מבעיה קלה בברכו וצפוי לחזור למשחק הליגה בגן נר ביום ראשון.

מנגד מגיעה הקבוצה של בראד גרינברג חדורת מוטיבציה להתמודדות, בידיעה שניצחון יצמיד אותה לחבורה המובילה של הליגה. במהלך השבוע צירפה הקבוצה את גל מקל, לאחר מגעים ארוכים, והוא יערוך את הבכורה שלו במשחק באשדוד. בחיפה הרגיעו השבוע את הרוחות עם הגעתו של מקל, כשטענו שההחתמה לא צפויה להוביל למצב בו הסגל עמוס מדי, ומדובר בעונה ארוכה וכל שחקן יקבל את ההזדמנות במהלכה. ג'יימס תומאס סובל ממתיחה במפשעה, והוא בספק למשחק.

"אנחנו להוטים לשחק", אמר בראד גרינברג לקראת המשחק, "עברו 10 ימים מאז המשחק האחרון שלנו. משחקי חוץ הם תמיד מאתגרים והם מבחן למנטליות של הקבוצה. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ונחושים כדי לעצור את דיימון סימפסון וגוני יזרעאלי. דיימון הוא אחד השחקנים הטובים בליגה וגוני חודר בצורה חכמה"

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
בכורה במדים הירוקים. גל מקל/קובי אליהו

המספר הנוסף

2 - מפגשים היו עד היום בין הקבוצות באולם הקריה באשדוד, כשכל קבוצה ניצחה משחק אחד.

6 - נקודות חסרות למשה מזרחי כדי להעפיל למקום ה-86 בקלעי כל הזמנים של הכדורסל הישראלי.

9 - ריבאונדים הוא המינימום שרשם ג'יימס תומאס במשחקי הירוקים עד כה העונה.

יעמוד למבחן: גל מקל. שנה אחרי שעזב את ישראל לטובת איטליה, חוזר רכז הנבחרת לקבוצה עם שאיפות גדולות, ואחרי שהתלבט במהלך כל הקיץ היכן לחתום, הגיע הזמן לראות ממנו תוצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully