וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: סבטיסלב פשיץ' חתם עד תום העונה

המאמן הסרבי/גרמני התמנה למאמנו של הלפרין, ואמר: "יש פוטנציאל לאליפות", הנס: "לא היינו מרוצים מפתיחת העונה"

באיירן מינכן מצאה לעצמה מאמן. לאחר תקופה קצרה תחת יאניס כריסטופולוס, הודיע היום (שלישי) המועדון הבווארי על החתמתו של סבטיסלב פשיץ' הוותיק כמאמן הקבוצה עד תום העונה. כזכור, בבאיירן מינכן משחק יותם הלפרין והיא פתחה את העונה עם מאזן 5:5 בליגה. פשיץ' הסרבי, 63, החל את קריירת האימון שלו ב-1982 בבוסניה סראייבו, ממנה עבר לנבחרת גרמניה, אלבה ברלין, נבחרת יוגוסלביה, קלן, ברצלונה, רומא, ג'ירונה, דינמו מוסקבה, הכוכב האדום בלגרד ונבחרת גרמניה, אותה הוא מאמן כרגע.

- סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן (ימין) עם אולי הנס נשיא הקבוצה. AP
שידוך שיחזיק מעמד הרבה זמן? הנס ופשיץ'/AP

פשיץ' זכה כמאמן ביורוליג עם ברצלונה ב-2003 וביורוקאפ ב-2007 עם דינמו מוסקבה. בנוסף, הוא זכה באליפות יוגוסלביה, ארבע אליפויות גרמניה ושתי אליפויות ספרד. פעמיים הוא זכה במדליית זהב ביורובאסקט (1993 עם גרמניה ו-2001 עם יוגוסלביה) ופעם אחת באליפות העולם ב-2002 עם יוגוסלביה. אגב, פשיץ' עצמו מתגורר בגרמניה ומחזיק באזרחות גרמנית. בנו, מרקו, משחק בנבחרת גרמניה.

"אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה שביצע יאניס כריסטופולוס", אמר נשיא באיירן מינכן אולי הנס במסיבת עיתונאים באודי דום, "יחד עם זאת, לא הגענו לתוצאות המצופות. אנחנו לא מרוצים בכלל מפתיחת העונה. לכן, ביקשנו מפשיץ' לקחת את העבודה בטווח המיידי. רצינו מאמן שמכיר את הקבוצה ויכול להשתלב מהר". המאמן עצמו הצהיר: "אני גאה להגיע כדי לתרום מהידע והניסיון שלי לטובת המועדון. אנחנו צריכים להתחיל לעבוד קשה מהרגע הראשון, אבל אני מאמין שלקבוצה יש את הפוטנציאל כדי להפוך לאלופת גרמניה עוד השנה".

- אולי הנס נשיא באיירן מינכן. AP
"לא הגענו לתוצאות המצופות". הנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully