וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה ניצחה את אלאבס 1:3

מחזיקת הגביע חזרה מפיגור מול הקבוצה מהליגה השלישית בזכות אדריאנו ו-וייה (צמד). שער לרמי מ-55 מ' בניצחון ולנסיה

מחזור הגביע הספרדי נמשך היום (רביעי) עם שישה משחקים שלא סיפקו הפתעות מרעישות. אחרי שריאל מדריד עלתה לשמינית הגמר, ברצלונה חיקתה אותה עם ניצחון 1:3 על אלאבס מהליגה השלישית והשלימה 1:6 בדרך למפגש מול קורדובה. דויד וייה שעלה בהרכב היה אחראי לשני שערים ורשם 301 שערים בקריירה. ולנסיה עלתה לשמינית אחרי 1:3 על ליגוסטרה, ותפגוש את אוסאסונה, וגם אתלטיקו מדריד טיילה לשלב הבא אחרי 0:1 ו-0:4 בסיכום שני המשחקים על ריאל חאאן. הקולצ'ונרוס יפגשו את חטאפה.

אדריאנו, טיאגו אלקנטרה, ג'ונתן דוס סנטוס, דויד וייה שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
טיול קליל למרות הפיגור. שחקני בארסה חוגגים/רויטרס

ברצלונה - אלאבס 1:3 (1:6 לברצלונה שעלתה)

אחרי ההתלהבות הגדולה בסוף השבוע מכמות שחקני הבית שהופיעו בהרכב של ברצלונה בניצחון על לבנטה, אוהדי הקבוצה קיבלו עוד חגיגה והפעם עם השחקנים המחליפים שהשאירו את ההרכב הראשון של טיטו וילאנובה לנוח. לאו מסי, שלא שיחק במשחק הראשון נגד היריבה מהליגה השלישית, נח גם הפעם, כמ גם צ'אבי, אינייסטה ואחרים.

אלאבס פתחה בצורה נהדרת את המשחק וחלמה על הפתעה, כשבדקה ה-17 בורחה ויגוארה קיבל כדור מצד שמאל, השתחל לרחבה, הקדים את ההגנה של בארסה ונגח פנימה. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה בארסה אותתה שהיא כאן ואדריאנו הבקיע אחרי שטיאגו אלקנטרה הכניס לו כדור מצוין.

השליטה של בארסה נמשכה במחצית השנייה כשבדקה ה-56 דויד וייה, שפתח בהרכב, שיגר כדור חופשי מצוין מ-18 מטר שחדר את החומה האורחת ונעצר בפינה השמאלית של השער בדרך לקביעת 300 שערים בקריירה. שלוש דקות אחרי זה החלוץ הספרדי השלים צמד כששיתוף פעולה בינו לבין כריסטיאן טייו הסתיים בשער נוסף.

דויד וייה שחקן ברצלונה, מימין. רויטרס
נתן הצגה. דויד וייה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל חאאן 0:1 (0:4 לאתלטיקו מדריד שעלתה)

אחרי הניצחון הקליל במשחק הראשון, הקולצ'ונרוס השלימו את העבודה בדרך לשמינית הגמר. דייגו סימאונה המשיך לעשות רוטציה בהרכב, כשהראש נמצא כבר בדרבי נגד ריאל. את השער היחיד במשחק הבקיע ראול גרסיה בדקה ה-16 אחרי שלחץ של אתלטיקו על הכדור הניב בעיטה מצוינת של השחקן עם בעיטה אדירה מ-18 מטרים.

ולנסיה - ליגוסטרה 1:3 (1:5 לולנסיה בסיכום שני המשחקים)

ולנסיה העפילה לשמינית הגמר, אבל מה שבעיקר ייזכר מהמשחק הזה הוא השער הענק של אדיל רמי בדקה ה-15, אחרי שהשחקן שיגר כדור נהדר מ-55 מטרים שמצא את עצמו ברשת. ללא ספק אחד השערים היפים ביותר העונה. אחרי השער הזה, ולנסיה השתלטה על המשחק עם שערים נוספים של נלסון ואלדס (58) וחואן ברנאט (78). ניקו רוביו רק צימק לסביליה.

משחקים נוספים:

אספניול - סביליה 3:0 (6:1 בסיכום שני המשחקים)
לאספניול: דייגו פרוטי 26, פנדל, איבן ראקיטיץ' 45, פאפה דיאווארה 49

לבנטה - מלייה 1:4 (2:4 בסיכום שני המשחקים)
ללבנטה: ניקולאוס קראבלאס 25, רוג'ר מרטי 62, מיצ'ל 76, ויסנטה איבורה 86, פנדל. למלייה: מוסטפא צ'וטה 27

חטאפה - פונפראדינה 0:0 (0:4 בסיכום שני המשחקים)

שחקן אתלטיקו מדריד, ראול גרסיה. AP
ממשיך ללהוט. ראול גרסיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully