וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק: "זו השנה האחרונה שלי כמאמן"

אחרי קריירה מדהימה והישגים מרשימים, חוס הידינק, מהמאמנים הגדולים באירופה, הודיע על פרישה: "אני כבר בן 66, הספיק לי"

חוס הידינק, מאמן אנז'י מחצ'קאלה, הודיע היום (שלישי) שהוא מתכנן לפרוש מאימון בסוף העונה. הידינק בן ה-66 הודיע על החלטתו ל"דה טלגרף" ההולנדי, ואמר שלא ישנה את החלטתו גם הקבוצה תעפיל לליגת האלופות.

"לא הייתה לי שום כוונה להישאר במועדון מעבר לחוזה שעליו חתמתי", אמר הידינק, "אני מתכוון להפסיק בסוף העונה. אני בן 66, ויכול להגיד בוודאות שהספיק לי".

חוס הידינק מאמן אנז'י מחצ'קאלה. Dmitry Korotayev, GettyImages
באנז'י יצטרכו לחפש קבלן תארים אחר. הידינק/GettyImages, Dmitry Korotayev

ההודעה מגיעה בהפתעה לא רק לאנשי אנז'י, שקיוו שהידינק יוכל להצעיד אותם להצלחה גדולה אחרי ההשקעה הכספית העצומה במועדון, אלא גם לבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ', שידוע כמעריץ גדול של ההולנדי, ושקל להביא אותו בשנה הבאה לסטמפורד ברידג'.

הידינק אימן בעבר את צ'לסי לארבעה חודשים, אחרי פיטוריו של לואיס פליפה סקולארי, והצעיד את הכחולים לזכייה בגביע האנגלי. הוא הודח עם צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות, בעיקר בגלל טעויות שיפוט שערורייתיות שהעניקו את הניצחון לברצלונה. שמו הוזכר שוב כמועמד לצ'לסי אחרי פיטורי די מתאו, אבל הידינק מרגיש שהוא צריך שינוי.

"אני עדיין מתעורר מדי יום עם אותה כמות אנרגיה", הוא אומר, "אבל אתה צריך להיזהר שלא להיתקע באותה רוטינה. אסור שאנשים יתחילו להגיד, 'הנה, שוב פעם הוא'. אז אנז'י תהיה הקבוצה האחרונה שאני אאמן".

חוס הידינק, מאמן צ'לסי לשעבר, עם הגביע האנגלי. Alex Livesey, GettyImages
אם לא השופטים, הוא אולי היה מצעיד את צ'לסי גם לזכייה בליגת האלופות. הידינק/GettyImages, Alex Livesey

הידינק רשם לא מעט הישגים בכדורגל הבינלאומי. הוא הוביל את נבחרת הולנד לחצי גמר הגביע העולמי ב-1998, הוליך את דרום קוריאה למקום הרביעי במונדיאל ב-2002, עלה עם אוסטרליה להישג השיא שלה (שמינית גמר) במונדיאל 2006, והגיע עם רוסיה לחצי גמר היורו ב-2008. כמו כן זכה בגביע עם צ'לסי, לקח טרבל מרשים עם איינדהובן (אליפות, גביע וגביע אירופי), ואף אימן את נבחרת טורקיה, ריאל מדריד, ולנסיה, בטיס ודה חראפשחאפ.

חוס הידינק מאמן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
טרבל היסטורי עם איינדהובן. הידנק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully